کد خبر: ۱۱۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۵

وزیر اطلاعات : کوچک‌ترین حرکت مشکوک رصد می‌شود

 وزیر اطلاعات با اشاره به امنیت بالای حاکم در جمهوری اسلامی ایران گفت: کوچک ترین حرکت مشکوک از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) رصد می شود.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ حجت الاسلام سید محمود علوی شامگاه شنبه در جمع مردم مومن و انقلابی شهرستان قدس با اشاره به آماده شدن ملت ایران برای انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: ملت ایران ثابت کرده اند که همواره محکم تر و استوارتر در صحنه حضور دارند.

وزیر اطلاعات افزود: به زودی شاهد خلق حماسه دیگری از ملت ایران خواهیم بود و مردم برای حضور در این حماسه آماده می شوند.

وی ادامه داد: باید زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده و همه در تلاش هستند تا سخن مقام معظم رهبری در عمل اجرایی شود.

علوی با اشاره به خلق حماسه ای دیگر در هفتم اسفندماه از سوی ملت ایران گفت: در انتخابات هفتم اسفندماه، ملت ایران بار دیگر حماسه ای بزرگ رقم خواهند زد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه یادآور شد: حضور باشکوه و حداکثری مردم در انتخابات می تواند پیام های مهمی مخابره کند.

وی با تأکید بر این نکته که شرکت مردم در انتخابات، باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد، عنوان کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات، توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امنیت بالای حاکم در جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امروز با عنایت الهی و تلاش های سربازان گمنام امام زمان(عج) هرگونه حرکت مشکوک رصد می شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه یادآور شد: اگر امنیت کشورهای منطقه کاهش پیدا کرده، اما امروز جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

*مهر