کد خبر: ۱۱۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۱۵۸

حداد استراتژي انتخاباتي اصولگرايان را مشخص كرد / آنها كه در ليست هستند حق ندارد در ليست ديگري باشند

درحالي كه اخباري مربوط به بستن ليست صداي عدالت منتشر مي‌شود حدادعادل صراحتا قرار گرفتن در ليست ديگران را منع كرد.
درحالي كه اخباري مربوط به بستن ليست صداي عدالت منتشر مي‌شود حدادعادل صراحتا قرار گرفتن در ليست ديگران را منع كرد.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، درحالي كه صحبت‌هايي از ارائه ليست‌هاي ديگر و همچنين ليست‌  صدای ملت كه توسط علي مطهري تدوين مي شود به گوش مي‌رسد، حدادعادل استراتژي انتخاباتي اصولگرايان و ليست ائتلاف اصولگرايي را مشخص كرد و گفت كه بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد.

سخنگوي ائتلاف اصولگرايان همچنين بعيد مي‌داند «لیست دیگری به اسم "اصول‌گرایان" منتشر شود»

غلامعلی حدادعادل سخنگوی گفت: «ممکن است یک عده‌ای که اصولگرا هستند در لیست‌هایی با نام اعتدال و حامیان دولت باشند، اما من پیش‌بینی نمی‌کنم که یک لیست اصولگرای دیگری در جنب لیست ما شکل بگیرد. بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد.»

اين درحالي است كه امروز احمد توكلي درباره ليست‌هاي ديگر اصولگرايي گفته: «انتشار لیست صدای ملت به هر میزانی که نشانه اختلاف ميان اصولگرايان باشد، بی ضرر نیست اما تعیین کننده هم نیست. نمی دانم در لیست صدای ملت هستم یا خیر. چون با من صحبتی نشده است. در هر حال من نامزد اصولگرایان هستم.»

همچنين توكلي بر اين اعتقاد است كه ساير ليست‌ها اهميت چنداني ندارد: به غير از ليست هاي اصلي دو جريان، ديگر ليست ها حيات رسانه اي دارند و نه اجتماعي. در شهري مثل تهران که بزرگ است و درياي بيکراني به شمار مي رود، جرياناتي که بدنه اجتماعي گسترده دارند، مي توانند ليست موفق ارائه دهند و کساني که منشعب مي شوند، سخت مي توانند راي بياورند. اگرچه رسانه ها اين ليست ها را جدول بندي و با هم مقايسه مي کنند اما ربطي به فضاي عمومي جامعه ندارد.