کد خبر: ۱۱۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۳۱۹

اطلاعیه دفتر آیت‌‌الله شاهرودی درباره داماد قلابی

 دفتر آیت‌الله هاشمی‌ شاهرودی در اطلاعیه‌ای تاکید کرده که انتساب فردی به عنوان داماد آیت‌الله هاشمی در فضای مجازی کاملا کذب بوده و چنین فردی در خانواده ایشان وجود ندارد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به استحضار ملت مومن و انقلابی می‌رساند که در آستانه مقطع حساس و خطیر انقلاب رسانه‌های معاند به بیگانه و برخی عوامل فریب خورده آنان به صورت مغرضانه و برخلاف موازین اخلاقی و رسانه‌ای اقدام به نشر اخبار کذب و بی‌اساس در خصوص انتصاب و ارتباط برخی فعالان اقتصادی به حضرت آیت‌الله العظمی شاهرودی نموده‌اند.

این اقدامات که با هدف بهر ه‌برداری سیاسی و انتخاباتی و به منظور تشویش و اذهان عمومی جامعه و تخریب چهره بزرگان نظام و علمای اعلام و شخصیت‌های مبارز و انقلابی صورت گرفته است نشان دهنده چهره پلید دشمنان اسلام و انقلاب و بیانگر عجز و ناتوانی و تباهی آنان است که می‌کوشند با توسل به دروغ و فریب و نیرنگ بر اراده مصصم مردم تاثیر بگذارند.

لذا بدین وسیله ضمن تکذیب اخبار منتظر شده از ملت آگاه و غیور ایران اسلامی دعوت می‌کنیم که بار دیگر با حضور هوشمندانه و معتقدانه خویش پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد صالح و شایسته و انقلابی و با تقوا پاسخی کوبنده به این قبیل اقدامات و یاوه‌گویی‌ها داده و حمایت و پشتیبانی خویش را از انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس نظام به نمایش بگذارند.

اخیرا برخی سایت‌ها از انتساب فردی به عنوان داماد هاشمی‌شاهرودی به عنوان فعال اقتصادی نام برده بودند.