کد خبر: ۱۱۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۹

فایل موسیقی فرازمینی ناسا منتشر شد

 سازمان فضایی آمریکا (ناسا) به تازگی فایل هایی را منتشر کرده است که سال ها محرمانه بود. این فایل ها حاوی موسیقی فرازمینی و اطلاعات دیگری است که اسرار جدید را از فضا فاش می کند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ در سال 1969 میلادی، درست دو ماه قبل از گام برداشتن سرنشینان فضاپیمای آپولو 1 روی کره ماه، فضاپیمای آپولو 10 با سه سرنشین به مدار ماه وارد شد. درست در زمانی که ماه بین این فضاپیما و زمین قرار داشت و ارتباط آن را با زمین قطع کرده بود، اتفاق عجیبی رخ داد.
از آن روز 4 دهه سپری شد تا بالاخره صداهای ضبط شده از این رخداد که در طول 40 سال گذشته مفقود شده بودند، منتشر شده و تجربه سه فضانورد آپولو 10 را فاش کردند.

این فایل ها دربرگیرنده صدای موسیقی فرازمینی و عجیبی بودند که فضانوردان آپولو در زمان قطع شدن ارتباط با زمین، درون گوشی های خود شنیدند. مخابره این موسیقی تقریبا یک ساعت طول کشید و پیش از برقراری مجدد تماس فضانوردان با زمین، قطع شد.

بخش دیگر این فایل ها دربرگیرنده مکالمه فضانوردان درباره اعلام موضوع به زمین بود. این فایل ها تا سال 2008 میلادی به عنوان اطلاعات محرمانه طبقه بندی شده بودند و در آرشیو ناسا دست نخورده باقی ماندند. اما اخیرا این فایل ها در قالب مجموعه ای تحت عنوان «فایل های بدون شرح ناسا» منتشر شده اند.

تا کنون فضانوردان شنیدن صداها و دیدن وقایع عجیبی را در فضا گزارش کرده اند که ظاهرا هیچ توضیح منطقی برای آن ها وجود ندارد. در مورد برخی از این وقایع، اطلاعاتی نیز گردآوری شده است. اما به دست آوردن مستندات و مدارک محکم در خصوص این وقایع چیز دیگری است که نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتر دارد.

*ایرنا