کد خبر: ۱۲۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۲۸

ایران قهرمان جام بین قاره‌ای والیبال نشسته شد

 تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با شکست برزیل قهرمان مسابقات جام بین قاره ای چین شد.

تیم ملی والیبال نشسته مردان در فینال مسابقات جام بین قاره ای چین به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت و برای دومین بار در این دوره توانست با نتیجه قاطع 3 بر صفر از سد حریف نامی خود گذشتند و بر روی سکوی قهرمانی ایستاد.

ملی پوشان کشورمان هر سه گیم را با نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 13 و 25 بر 14 با اقتدار پشت سر گذاشتند و به جام قهرمانی و مدال طلای این رقابتها دست یافتند.

هادی رضایی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تیم ملی والیبال با تیم فوتبال و بسکتبال برزیل نیز مقایسه شد و تمام مسئولان عملکرد ملی پوشان را مورد تحسین قرار دادند و در حین بازی نیز تمام سالن از بازی خوب تیم ملی به وجد آمده بودند و بازیکنان ایران را تشویق می کردند.

علیپوریان و مهرزاد بهترین بازیکنان جام
وی افزود: خوشبختانه دو بازیکن ایران به عنوان ارزشمند ترین بازیکن و بهترین اسپکر بازی ها معرفی شدند. داوود علیپوریان کاپیتان تیم ملی عنوان ارزشمند ترین بازیکن این دوره را به خود اختصاص داد و همچنین مرتضی مهرزاد به عنوان بهترین اسپکر رقابتهای جام بین قاره ای شناخته شد که این امر شیرینی قهرمانی تیم را چند برابر کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در پایان گفت: بازی بسیار خوبی بود. امیدوارم مردم کشورم از عملکرد تیم ملی راضی باشند و خوشحالم که  توانستیم اقتدار والیبال نشسته ایران را به همه دنیا نشان دهیم و امیدوارم این جشن قهرمانی در ریو تکرار شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران