کد خبر: ۱۲۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۳۷

حق شناس: افراد شکست خورده، شکست خود را به گردن وزارت کشور می‌اندازند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جناح‌های سیاسی به جای مطرح کردن ادعاهای بی‌پایه و بدون مدرک، مرّ قانون را رعایت کنند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛محمدجواد حق‌شناس  درباره مطرح شدن ادعاهایی درباره استفاده برخی جناح‌ها از امکانات دولتی، اظهار کرد: نباید ادعای واهی که سند و مدرکی ندارد توسط جناح‌های سیاسی مطرح شود.

وی در ادامه افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی اهمیت زیادی دارد با این وجود اخلاق، تعریف واحدی ندارد و هر کسی می‌تواند از موضوع اخلاق برداشت خاصی داشته باشد، بنابراین باید قانون فصل‌الخطاب باشد و همه به قانون تمکین کنند. در واقع بهترین عملکرد اخلاقی، رعایت قانون است.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی همچنین با اشاره به اینکه بعضی افراد به دلیل شکست در مرحله اول انتخابات این ادعاهای بدون اساس را مطرح می‌کنند، تصریح کرد: این افراد شکست خود را به گردن وزارت کشور می‌اندازند. آنها امکانات زیادی در اختیار داشتند اما به دلیل عملکرد نامناسب خود در 10 سال گذشته، در این انتخابات شکست خوردند. این اقدامات فرافکنی و فرار به جلو است.

حق‌شناس در پایان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس، گفت:‌ همه جناح‌های سیاسی در انتخابات به قانون عمل کنند تا انتخابات در فضایی آرام برگزار شود. مردم هم اهمیت دور دوم را درک کنند و مشارکت گسترده‌ای در این مرحله داشته باشند. مردم متوجه هستند که حتی یک کرسی مجلس هم اهمیت دارد و از یاد نبریم که دکتر نجفی با یک رأی نتوانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

* ایسنا