کد خبر: ۱۲۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۴۶

فرمانده نیروی زمینی سپاه: به هر اقدام تروریستی پاسخ پشیمان كننده می دهیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاكید برآمادگی همه جانبه یگان های عملیاتی شمالغرب و غرب كشور گفت: به هر اقدام و حركت تروریستی ضد انقلاب، پاسخ سخت و پشیمان كننده می دهیم.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاكپور این مطلب را در همایش فرماندهان عملیاتی قرارگاه های حمزه سیدالشهداء (ع) و نجف اشرف عنوان كرد.

سردار پاكپور تصریح كرد: تروریست ها در هرمحل و نقطه ای كه باشند این حق را برای خود قائلیم كه آنان را مورد هجوم قرار دهیم و نابود كنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه اظهار كرد: سعودی ها تلاش می كنند با استفاده از عناصر ضد انقلاب و شرور و سازماندهی آنان در آن سوی مرز، نسبت به برهم زدن امنیت كشور اقدام كنند كه تلاش های آنان تاكنون راه به جایی نبرده است و انشاء الله با آمادگی و تلاشی كه رزمندگان ما دارند همه نقشه های آن ها نقش بر آب خواهد شد.

پاكپور گفت: تامین امنیت در منطقه شمالغرب و غرب كشور، استان های آذربایجان غربی، كردستان و كرمانشاه، مدیون مجاهدت ها و ایثارگری های تمام نیروهای رزمنده به ویژه دلاورمردان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و نجف اشرف است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت ارتقای آمادگی های لازم برای رویارویی با تهدیدات و خطرات ناشی از وضعیت منطقه افزود: اوضاع سیاسی - امنیتی كشورهای پیرامونی و بحران های ایجاد شده در این كشورها می طلبد كه ما آمادگی های همه جانبه ی خود را توسعه و افزایش دهیم؛ لذا تردیدی نیست كه این آمادگی ها عامل اصلی بازدارندگی به شمار می آید.

وی با بیان اینكه دشمنان ایران اسلامی درصدد هستند تا بین شیعیان و برادران اهل سنت در منطقه تفرقه ایجاد كنند، گفت: ایجاد تقرفه و چند دستگی نقشه شوم دشمنان ایران اسلامی در دوره های مختلف بوده است كه البته با شكست روبرو بوده اند.

سردار پاكپور وجود آرامش و امنیت پایدار در منطقه را حاصل وفاق ملی، همدلی و انسجام درونی ایران اسلامی دانست و افزود: انگیزه و روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در رزمندگان اسلام در مرزهای جمهوری اسلامی ایران یكی دیگر از عوامل پایداری امنیت در منطقه است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه ارتقای انگیزه و معنویت در نیروها و حفظ آمادگی های رزمی در تمام سطوح همراه با كنترل مرزها را امری مهم و حیاتی قلمداد كرد .

وی خاطر نشان كرد: نیروهای نظامی و انتظامی ما باید با اشراف اطلاعاتی و امنیتی بیش از پیش، استمرار آموزش ها و تمرینات نظامی را یكی از اصول مهم موفقیت در میادین مختلف به شمار آورند.
به گزارش سپاه نیوز در همایش فرماندهان عملیاتی قرارگاه های حمزه سیدالشهداء (ع) و نجف اشرف كه در ارومیه برگزار شد ، فرماندهان یگان های نیروی زمینی سپاه ، انتظامی ، مرزبانی ناجا و اداره كل اطلاعات شمالغرب و غرب كشور حضور داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پیرامون نقش روحیه جهادی و معنویت در آمادگی های نیروهای رزمی و عملیاتی برای مقابله با تهدیدات و اجرای موفق ماموریت های محوله سخنرانی كرد.