کد خبر: ۱۲۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۰

شهرداری و آب‌وفاضلاب عامل 50 درصد خاموشی‌ها هستند

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده سال گذشته 300 مورد آسیب‌دیدگی به شبکه برق توسط ارگان‌های اجرایی بوده که از این تعداد 70 مورد مربوط به پیمانکاران شهرداری بوده است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛محمد هاشمی با بیان این‌که تعداد زیادی از این آسیب‌دیدگی‌ها که علت اصلی خاموشی بوده‌ مربوط به شهرداری‌ها و آب و فاضلاب است، اظهار کرد: برای حل این مساله راهکارهایی را در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: به اعتقاد من مدیران این ارگان‌ها اطلاعی از این مساله ندارند، لذا با ارسال نامه سعی کرده‌ایم این موضوع را پیگیری کنیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران ادامه داد: اطلاع‌رسانی این مساله می‌تواند این مشکل را برای امسال کاهش دهد به همین دلیل نامه‌ای با مضمون تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان شهرداری و اطلاع‌رسانی به مدیران آن در این باب ارسال شده است.

هاشمی تصریح کرد: اگر بتوانیم این مساله را به‌ طور درست اطلاع‌رسانی کنیم به‌طوری که دیگر این اتفاق نیفتد قطعا میزان خاموشی‌ها 50 درصد کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که اقدامات صورت گرفته تاکنون ناخواسته بوده اظهار کرد: به عقیده من باید آگاه‌سازی در این مساله به طور کامل صورت بگیرد تا مردم با خاموشی روبه‌رو نشوند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق تهران با بیان این‌که هر زمان این اتفاق افتاده خاموشی صورت گرفته است، ادامه داد: این مساله ارتباطی با زمان پیک مصرف ندارد، لذا اگر آگاه‌سازی دراین زمینه صورت بگیرد قطعا می‌توان این مساله را مدیریت کرد.

*ایسنا