کد خبر: ۱۲۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۹

شفق به مرکز نگهداری مردان تبدیل شده است

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از تبدیل شفق به مرکز نگهداری مردان خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛فرزاد هوشیار پارسیان با اعلام این که شفق تبدیل به مرکز نگهداری مردان شده است، گفت: تا کنون 400 نفر از معتادان مرد، به این مرکز منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به این که در واقع 150 نفر از خانم‌هایی که در این مرکز بودند متاسفانه با تدابیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، در معرض درمان با متادون قرار گرفته بودند، تصریح کرد: در حال حاضر این خانم ها به دو کمپی که بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده با هزینه شهرداری تهران، انتقال داده شده‌اند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در ادامه همین مطلب افزود: انتقال به این دو کمپ، برای ترک اعتیاد خانم ها از متادون بوده است چرا که برای انتقال به مراکز بهاران باید به هیچ گونه موادی اعتیاد نداشته باشند و این امر ضروری بوده است.

هوشیار با اشاره به این که این 150 خانم بعد از بهبود به مراکز بهاران انتقال می‌یابند، گفت: در مراکز بهاران با امکانات موجود، توانمندسازی روحی و روانی روی آنها صورت می گیرد.

به گزارش سایت تهران سما، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: مابقی خانم‌های نگهداری شده در شفق، به خانواده‌هایشان تحویل داده شده‌اند.

*ایسنا