کد خبر: ۱۲۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۱

واکنش صالحی به دامن زدن به ماجرای باند اصفهانی ها در فوتبال

 در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال دوباره بحثی به راه افتاده که با روی کار آمدن مهدی تاج و در کنارش اسلامیان، فوتبال دوباره به دست باند اصفهانی ها می افتد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛منوچهر صالحی مدیر عامل سابق سایپا و مدیر عامل فعلی گروه صنعتی ملی در این باره به خبرورزشی می گوید: «نمی دانم چرا در آستانه انتخابات به یکسری شایعات و بحث ها دوباره دامن زده می شود. من شنیدم بحث هایی درباره مدیریت اصفهانی مطرح شده. من نمی دانم این اخبار ریشه اش کجاست. در این مقطع کشور ما نیاز به همدلی دارد نه این حرف هایی قومیتی. چنین رفتاری به نظر من درست نیست.»

او ادامه می دهد: «مگر اصفهانی ها چه ظلمی به فوتبال کرده اند؟ هر وقت بحث از رای آوردن اصفهانی ها می شود، می گویند قرار است فوتبال دست اصفهانی ها بیفتد. آنها گناه کرده اند که در پیشرفت فوتبال در این سال ها نقش داشتند؟ چطور وقتی بحث جنگ و دفاع از وطن می شود، اصفهانی ها در صف اول هستند؟ اصفهان شهدای زیادی داده است و من نمی خواهم تقسیم بندی کنم ولی می گویم این بحث ها به طور کلی درست نیست.»
صالحی با اشاره به فشاری که روی اسلامیان نایب رئیس اول فعلی فدراسیون مطرح است، می گوید: «آقای اسلامیان همرزم خرازی بوده. فرمانده لشکر 100 اصفهان. قائم مقام نیروی انتظامی کشور هم بوده. حتی استاندار چند رئیس جمهور هم بوده. ایشان واقعا چه بدی کرده است که باید تحت فشار قرار گیرند؟ اگر بنده از اسلامیان و تاج حمایت می کنم، از آنها تا به حال یه نخود هم به من نرسیده است ولی این رفتاری که می شود، رفتار درستی نیست. خدا را شکر یک چشم در کشور ما هست و آن چشم رهبر است که همه چیز را زیر نظر دارند.»
صالحی در پایان می گوید: «وقتی چشم طوری است که طلوع خورشید را می خوب می بیند، دیگر چرا تنگ نظری؟ این همه تنگ نظری بد است.»

 *خبرآنلاین