کد خبر: ۱۲۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۸۵۸

پاسخ پزشکیان به سعید‌جلیلی: برجام واویلاست یا بیکاری‌جوانان و فساد‌ اداری و ...؟

نماینده منتخب مردم تبریز در مجلس دهم گفت: آیا واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم بازارهای دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند، وجود دارد؟!
نماینده منتخب مردم تبریز در مجلس دهم گفت: آیا واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم بازارهای دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند، وجود دارد؟!

مسعود پزشکیان با اشاره به اظهارات ضد‌برجامی سعید جلیلی، مسئول سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای که برجام را واویلا خوانده بود، گفت:من خوشبختانه سخنان آقایان را نه می خوانم و نه می شنوم اما اگر وی چنین حرفی زده است باید بگویم که غیر برجام هم واویلا بود.

وی افزود: واویلایی بالاتر از اینکه در دوران تحریم‌ها قطر گاز ما را می بُرد، عراق نفت را می‌برد، بازار دنیا را از ما گرفته بودند و جوانان ما بیکار شدند.

پزشکیان تصریح کرد: آیا مشکلات اقتصادی، فساد اداری و فساد فرهنگی خوب است‌؟! اگر این‌ها خوب است که ما دیگر حرفی نداریم اما آن طرف واویلا را هم ببینند و بگویند که چگونه می‌خواستند آن را حل کنند.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا این سخنان با هدف ورود به انتخابات ریاست جمهوری 96 بیان می‌شود، گفت: اگر مردم آن‌ها را انتخاب می‌کنند، کاندیدا شوند اما دیدیم که مردم در انتخابات هفتم اسفند به ویژه در تهران نشان دادند که دیدگاه و نظرشان چیست.

پزشکیان با تاکید براینکه ما باید باید نقشه راه حل مشکلات کشور را داشته باشیم، گفت: رکود، تورم، بیکاری، مشکلات فرهنگی، مسائل اجتماعی و بسیاری دیگر از گرفتاری‌ها و فسادها فاجعه نیست؟ آن هم برای نظامی که بر پایه اسلامیت و صداقت شکل گرفته و بنیان‌گذار آن امامی است که امام عدالت‌، انسانیت بزرگی است، آیا چنین جامعه‌ای برازنده ماست؟ این آقایان بیایند کلاه خود را قاضی کنند و به این سئوالات پاسخ دهند.

گفتنی است؛ سعید جلیلی اخیرا در دانشگاه بیرجند با اظهار سخنانی بر ضد توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 گفته است: این سند برجام، سندی نیست که به خودی خود قابل اعتماد باشد، این سند با شروط پذیرفته شده است و برجام بدون این شروط واویلاست!

منبع: ایسکانیوز