کد خبر: ۱۲۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۶۸

خلق یک شرط جدید برای ریاست مجلس!

جواد هروی نماینده مردم قائنات در مجلس نهم  در خصوص هئیت رئیسه مجلس دهم گفت: رئیس مجلس دهم باید حامی صریح برجام باشد!

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛وی ادامه داد: رئیس مجلس باید فردی ریشه دار و پرتلاش باشد و همواره در تکاپو باشد. در شرایط کنونی هرکسی شان این را ندارد که به عنوان رئیس قوه مقننه انتخاب شود. فردی باید بر کرسی ریاست مجلس تکیه بزند که با صلابت و حامی برجام و دستاوردهای آن باشد.

هروی با بیان اینکه رئیس مجلس دهم باید حامی صریح برجام باشد، خاطرنشان کرد: رئیس مجلس باید زبان گویای مردم و خواسته‌های آنان باشد.

این نماینده مجلس افزود: تصور می‌کنم اکثریت قاطع نمایندگان مجلس نظرشان به سمت لاریجانی خواهد بود. طبیعی است حرکتی که ایجاد می‌شود بدون کمک و همراهی دکتر عارف نتیجه نخواهد داد و این دو باید در کنار یکدیگرباشند؛ جامعه اکنون به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد.

هروی تاکید کرد: مطمئن هستم عارف رئیس فراکسیون اکثریت مجلس خواهد بود و لاریجانی رئیس مجلس؛ که می‌توانند با کمک و همراهی همدیگر مجلس را پیش ببرند.

وی در خصوص هئیت رئیسه مجلس تصریح کرد: معتقدم در فضای کنونی جامعه و مشکلات معیشتی که وجود دارد هئیت رئیسه باید توانمندی‌های اقتصادی بالایی داشته باشند. جامعه با افرادی که فقط شعار می‌دهند مقابله می‌کنند و مطمعنم مجلس دهم این خطا را انجام نخواهد داد و شاهد یک هئیت رئیسه خوب و توانمند خواهیم بود.

*نامه نیوز