کد خبر: ۱۲۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۲۴

نظر کریس رونالدو درباره فوتبالدوستان ایرانی

ناتان قبادی که چندی پیش در برگزاری بازی تیم ستارگان جهان مقابل تیم 98 و هنرمندان، نقش ایفا کرد، در حال انجام مراحل تکرار این مسابقه در استادیوم آزادی است که به صورت اتفاقی یک گفت وگوی کوتاه اما جالب با کریستیانو رونالدو در محل باشگاه بزرگ مادریدی انجام داده است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛قبادی متن این گفت و گوی سرپایی را در سایت برنامه نود منتشر کرده است. نکته جالب اینکه کریس می داند ایرانی ها در صفحه اینستاگرامش حضوری فعال دارند و کامنت می گذارند و فونت فارسی را هم می شناسند.

 او درباره کارلوس کی روش و تیم ملی فوتبال ایران و نمایش خوب تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم جملاتی را به کار برده است.

کریس بازی مقابل آتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان اروپا را چطور می بینی؟
خب بازی سختی است. بالاخره این بازی فینال لیگ قهرمانان اروپاست و نمی تواند بازی راحتی باشد اما این ما هستیم که این بازی را می بریم.رئال مادرید بازی را می برد و قهرمان می شود.

فکر می کنی چند-چند ببرید؟
خب پیش بینی سخت است اما من هت تریک می کنم.

یعنی سه گل می زنی؟ آن هم در فینال؟ یا منظورت این است که رئال سه گل می زند؟
چه ما سه بر صفر ببریم، چه چهار بر صفر و چه هر نتیجه ای بدست بیاید و حتی رئال بیشتر از سه گل بزند، من هت تریک می کنم.در فینال سه گل می زنم و این را قول می دهم!

می گفتند تو به بازی برگشت مقابل سیتی نمی رسی و مصدومیتت شدید است، اما رسیدی و بازی کردی...
بله رسیدم و بازی کردم و حالا کاملا آماده فینال لیگ قهرمانان اروپا هستم.سوالات تمام شد؟

نه هنوز، بخش اصلی هنوز مانده، تو چقدر فوتبال ایران را می شناسی؟
الان منظورت است یا در گذشته؟

هر دو موقعیت...
خب من با پیراهن تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بازی کردم و گل هم زده ام.

گلی که زدی با پنالتی بود و البته شادی به یادماندنی هم کردی، کلی جیغ زدی و دادو فریاد کردی...
الان هم می دانم که کارلوس کی روش، سرمربی سابق رئال مادرید ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.تیم ملی ایران با کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، تیم ملی آرژانتین را به چالش کشید و در دقایق پایانی بود که آرژانتین به سختی گل زد و بازی را برد.

می دانی که در ایران کلی طرفدار داری؟
بله می دانم، ایرانی ها در صفحه اینستاگرامم می آیند و آنجا کامنت می نویسند.مردم ایران خیلی فوتبالدوست هستند و البته هیجان ایرانی ها را در اینستاگرام دیده ام.

پس فونت فارسی را می شناسی؟
بله، فونت ها را می شناسم اما خب معنی کامنت ها را نمی دانم. البته خیلی خوب می دانم که طرفداران ایرانی من در صفحه اینستاگرام با دیگر طرفداران ایرانی تیم های رقیب به زبان فارسی چالش می کنند. تعدادشان هم زیاد است و کم هم نیست. البته من همه کامنت ها را نمی توانم ببینم چون واقعا زیاد هستند.

*تابناک