کد خبر: ۱۲۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۹

انهدام مرکز اطلاعات داعش در فلوجه

گروه مقاومت اسلامی نجباء عراق در بیانیه‌ای از انهدام مرکز اطلاعات داعش در شهر فلوجه خبر داد و اعلام کرد که مکالمات بی‌سیمی داعش از درخواست کمک شدید عناصر داعش حکایت می‌کند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛در اولین ساعات از اعلام زمان صفر عملیات بزرگ آزادسازی شهر فلوجه، 13 گروه مقاومت عراقی به همراه ارتش و نیروهای امنیتی، حملات زمینی، هوایی و توپخانه‌ای را با تمام قوا به اقصی نقاط فلوجه شدت دادند.

دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای که یک نسخه از آن به دست «بین‌الملل فارس» رسید، با بیان مطلب فوق اعلام کرد: در همین ارتباط، یگان موشکی مقاومت اسلامی نُجَباء، مرکز اطلاعات داعش در فلوجه را با موشک‌های «فاتح» هدف قرار داد.

مرکز رصد نُجَباء نیز از نگرانی و مکالمات بی‌سیمی داعشی‌ها خبر داد و اعلام کرد: فریادهای عناصر داعشِ مستقر در فلوجه، از بی‌سیم‌هایشان شنیده شده است و آنان به کرات درخواست نیروی کمکی می‌کنند.

همچنین سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء اعلام کرد: حالت شکست و بی نظمی کامل بین تروریستهای داعش و فریادهای استغاثه آنان از فلوجه بر اثر موشکباران مراکزشان به گوش می‌رسد.

سید هاشم الموسوی با تاکید بر بالا بودن قوای معنوی و نظامی نیروهای عراق گفت: عملیات ما ادامه دارد و خطوط دفاعی دشمن بر اثر ضربات مقاومت درهم شکسته شده است.

وی تصریح کرد: نشانه‌های پیروزی در فلوجه بروشنی دیده می‌شود و این امر، صحنه درگیری میدانی و سیاسی کشور را تغییر خواهد داد.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با بیان اینکه پیروزی حق بر باطل قول خداوند متعال است، یادآوری کرد که «بی شک، نماز پیروزی را در فلوجه خواهیم خواند».

عملیات آزادسازی فلوجه با دستور حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق از اواخر یکشنبه شب (15 شعبان) آغاز شده و طی ساعات نخست این عملیات، بیش از 10 منطقه در جنوب شهر آزاد شده و درگیری شدیدی هم‌اکنون در چند نقطه این شهر در جریان است.

*فارس