کد خبر: ۱۲۷۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۲۱

مشکل اصلی پرواز کیش-تهران چه بود؟

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ماهان گفت: یکی از باندهای فرودگاه مهرآباد به دلیل وجود نخاله به مدت چند دقیقه بسته بود، که به منظور پاکسازی باند فرودگاه، اجازه فرود به هواپیما داده نشد.
 
 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايی كشوری نقص فنی و تاخير در پرواز كيش - تهران هواپيمای ماهان كه منجر به دلهره مسافران اين پرواز شده باشد را تكذيب كرد.
 
رضا جعفرزاده اظهارداشت: نظر به انتشار اخباری تحت عنوان"پرواز كيش- تهران به خير گذشت"از طرف بعضی رسانه ها گفت: پرواز 1042 هواپيمای ماهان نه نقص فنی داشت و نه تاخير در رسيدن به فرودگاه مهرآباد.
 
وی ادامه داد: اين هواپيما به موقع ساعت 18:35 به فرودگاه مهرآباد رسيده است اما از آنجايی كه باند دوم فرودگاه مهرآباد در دست بازسازی و نوسازی است اشكال آنی و چند دقيقه ای سطوح پروازی اين فرودگاه موجب شد تا پروازهای اين فرودگاه در پروسه زمانی كوتاه 15 الي 20 دقيقه با تاخير انجام و به تبع آن هواپيمای كيش - تهران شركت هواپيمايی ماهان نيز 20 دقيقه پس از تايم تعيين شده قبلی اجازه فرود پيدا می كند.
 
مشاور رسانه ای رئيس و مدير روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری گفت: لذا هيچ خطری آنگونه كه در برخی از اخبار آمده مسافران اين پرواز را تهديد نكرده و اشكالي در سيستم های هواپيما و حتی فرودگاه كه اين شائبه را تقويت كند وجود نداشته است.
 
علیاری مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ماهان در گفتگو با خبرنگار افتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اطلاعاتی که خبرگزاریهای مختلف در خصوص  پرواز کیش - تهران به شماره پرواز 1042  منتشر کردند را به شدت تکذیب می کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه این پرواز به موقع در فرودگاه مهرآباد به زمین نشسته است افزود: یکی از باندهای فرودگاه مهرآباد به دلیل وجود نخاله به مدت چند دقیقه بسته بود ، بنابراین به دلیل پاکسازی باند فرودگاه اجازه فرود به هواپیما داده نشد.
منبع: باشگاه خبرنگاران