کد خبر: ۱۲۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۹

قتل در اعتراض به فروش شیشه

مردی که شوهرعمه خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از ٢٤ ساعت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.
 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛مردی که شوهرعمه خود را به قتل رسانده بود، در کمتر از ٢٤ ساعت دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

وقوع درگیری منجر به جرح در خیابان وفادار شرقی، ساعت ٢٢:١٥ روز یکشنبه هفته جاری به کلانتری جوادیه تهرانپارس اعلام شده و با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی حدودا ٣٠ساله به نام «حامد» در درگیری با یکی از بستگانش به نام «پوریا» (٢٠ساله) مورد اصابت چاقو از ناحیه چپ سینه قرار گرفته است.

 با وجود انتقال «حامد» به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی، وی فوت شد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، با حضور در صحنه جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری پرداختند. عموی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «داخل ماشین نشسته بودم که مشاهده کردم برادرزاده‌ام پوریا در حال فحاشی کردن به شوهرخواهرم است و حالت عادی نیز ندارد. آنها با هم درگیر شدند. حامد با دسته تی به سمت او حمله‌ور شد و پوریا نیز با چاقو به سمت او رفت و یک ضربه به قلب حامد زد».

 یکی از اهالی محل نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «در حال پارک خودرو بودم که متوجه صدای درگیری از خانه عموی قاتل شدم. پس از چند لحظه، درگیری به بیرون کشیده شد و مشاهده کردم پوریا با فحاشی بیرون آمد و به سمت حامد حمله‌ور شد. حامد نیز با دسته تی به سمت او حمله‌ کرد. پوریا با چاقویی که در دست داشت یک ضربه به سینه او زد و با موتور از محل فرار کرد». کارآگاهان پس از شناسایی دقیق متهم، با بررسی سوابق وی اطلاع پیدا کردند او از مجرمان سابقه‌داری است که سال گذشته نیز به اتهام نزاع و مجروح کردن یک نفر با سلاح سرد، دستگیر و به‌تازگی از زندان آزاد شده است. آنها همچنین فهمیدند متهم پس از ارتکاب جنایت به منزل خواهرش در کرج متواری شده است.

 هماهنگی‌های قضائی برای دستگیری متهم در کرج انجام شده بود که خبر رسید، متهم ساعت شش صبح دیروز به محل سکونتش در تهرانپارس مراجعه کرده است. بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل اقدام به دستگیری وی کردند.  پوریا در بازجویی‌ها با اشاره به اینکه پیش از جنایت مشروبات الکلی مصرف کرده بود گفت: «پس از مصرف مشروبات الکلی به خانه آمده بودم که ناگهان زنگ خانه زده شد. جوانی موتورسوار سراغ حامد را گرفت.

به او پاسخ دادم وی در خانه نیست و در ادامه از او پرسیدم با شوهرعمه‌ام چه‌کار دارد آن شخص پاسخ داد برای خرید شیشه آمده است. با اطلاع از علت حضور این شخص از وی خواستم که از آنجا برود که در همین زمان، مقتول وارد خانه شد. به او اعتراض کردم که مگر اینجا محل فروش شیشه است که ناگهان او شروع به ناسزا گفتن به من کرد و در ادامه درگیر شدیم».

 سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با عنایت به اظهارات شاهدان و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت».

*شرق