کد خبر: ۱۲۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۳

انهدام ۲ باند قاچاق سوخت در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند قاچاق سوخت در زاهدان خبر داد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (TIK.ir)؛ به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در راستای تشدید فعالیت‎های قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت با اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از توان تخصصی موفق به شناسایی دو باند بزرگ که اقدام به قاچاق فرآورده‌های سوختی در زاهدان می‌کردند، شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران در چند عملیات غافلگیرانه بر علیه این باند، ضمن توقیف 17 دستگاه خودرو سبک و سنگین، 175 هزار و 450 لیتر انواع فرآورده‎های نفتی قاچاق را کشف و در این رابطه 24 متهم را دستگیر کردند.

وی از افزایش 24 درصدی تشکیل پرونده‎های قاچاق کالا در استان خبر داد و گفت: دستگیری متهمان در این پرونده‌ها 13 درصد افزایش پیدا کرده است.

ملاشاهی بیان کرد: 403 متهم در حوزه قاچاق کالا از ابتدای سالجاری تاکنون در استان دستگیر شدند که در مقایسه با سال گذشته 13 درصد رشد را نشان می‎دهد.

این مسؤول گفت: قاچاقچیان کالا و ارز برای جابه‌جایی محموله‌های قاچاق بیشتر از خودرو های تیزرو و کوهستانی استفاده می‎‌کنند که با تلاش‎‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس میزان توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق از ابتدای سال‌جاری تاکنون 54 درصد رشد داشته است.

*فارس