کد خبر: ۱۲۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۸۶

آمار بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برابر کانادا

آمار بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در بازی برابر کانادا اعلام شد.
تیم ‌ملی والیبال ایران که در دومین بازی خود در ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک به مصاف کانادا رفته بود در یک بازی سخت موفق شد این تیم را سه بر دو شکست دهد.

به گزارش ایسنا، میلاد عبادی پور که امتیاز آورترین بازیکن ایران در دیدار برابر کانادا بود از مجموع 41 اسپک خود 25 اسپک را تبدیل به امتیاز کرد و از هفت دفاع نیز یک امتیاز را برای ایران به دست آورد.

او همچنین 13 سرویس را زد که هیچ یک از آنها به صورت مستقیم تبدیل به امتیاز نشد.

امیر غفور دیگر بازیکن تیم ‌ملی والیبال ایران هم در این دیدار 36 اسپک زد که 18 مورد آن با موافقیت همراه بود و تبدیل به امتیاز شد. او هم از 12 دفاع خود یک امتیاز کسب کرد.

محمد موسوی، سرعتی زن تیم ‌ملی والیبال نیز 18 سرویس زد که چهار سرویسش تبدیل به امتیاز برای ایران شد. او بهترین مدافع ایران در بازی برابر کانادا بود و موفق شد از 25 دفاع خود چهار امتیاز را کسب کند.

موسوی در اسپک‌هایش هم عملکرد قابل قبولی داشت و از هشت اسپکش هفت مورد آن تبدیل به امتیاز شد.

عادل غلامی نیز در این بازی 10 امتیاز به دست آورد. او 13 اسپک زد که از بین این تعداد، هشت امتیاز را برای ایران به دست آورد.

غلامی در دفاع و سرویس نیز در مجموع دو امتیاز برای ایران به دست آورد.

شهرام محمودی که در دو بازی تیم ‌ملی به دلیل مصدومیتی که قبل از آغاز ر‌قا‌بت‌ها داشته است کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد شش امتیاز برابر کانادا به دست آورد که پنج امتیاز آن از اسپک و یک امتیاز آن از دفاع به دست آمد.

آمار دیگران بازیکنان ایران به شرح زیر است:

فرهاد قائمی: پنج امتیاز، دو امتیاز از اسپک ، یک امتیاز از دفاع، دو امتیاز از سرویس

حمزه زرینی: سه امتیاز از اسپک

سعید معروف: دو امتیاز از اسپک