کد خبر: ۱۲۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۹۴

محسن رضایی: درباره تعداد اسرای داعشی و تروریست بهتر است سخنی گفته نشود/رهبری مخالف افراطی‌گری هستند

 آنا نوشت:محسن رضایی درباره مخالفت صریح رهبر انقلاب با هیاهو و جنجال ایجاد کردن و شعار دادن در سخنرانی‌ها و جلسات تأکید کرد: رهبر انقلاب بارها مخالفت خودشان نسبت به قبیل اقدامات را بیان کرده‌اند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این باره اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در این پنج سال اخیر بارها گفته‌اند که با چنین رفتارها و اقداماتی موافق نیستند.

رضایی تصریح کرد: رهبری بارها تأکید کرده‌اند که باید از افراطی‌گری جلوگیری شود، باید از شیوه‌های بیانی، مسالمت‌آمیز و منطقی استفاده کرد. بنابراین تمام افراد، گروه‌ها و نهادها باید به مرّ قانون عمل کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من مطمئن هستم بیانات رهبر انقلاب در جامعه تأثیرگذار خواهد بود و جریان‌‌ها و گروه‌ها سخنان ایشان را فصل‌الخطاب خودشان قرار می‌دهند تا دیگر شاهد هیاهو، جنجال ایجاد کردن و شعار دادن در سخنرانی‌ها و جلسات نباشیم.

رضایی همچنین با بیان اینکه «نیروهای ایرانی بسیاری از ترویست‌ها را به هلاکت رسانده‌اند»، بیان کرد: داعشی‌ها اکثر کشته‌های خودشان را با خود می‌برند، اما بعد از جنایت خان طومان بالای 300 داعشی را به هلاکت رساندیم

وی در ادامه به جنایت خان‌طومان و شهید شدن تعدادی از ایرانی‌ها اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران، ارتش، نیروهای مسلح و... این جنایت را تلافی خواهند کرد چه بسا اینکه تا الان نیز تلافی و جبران کرده‌ایم. از آن زمان تاکنون حملات سنگینی را به ترویست‌ها و داعشی‌ها وارد ساخته‎ایم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان به اسرای داعشی اشاره کرد و افزود: درباره اینکه چه تعداد از داعشی‌ها و ترویست‌ها را به اسارت درآورده‌ایم بهتر است سخنی گفته نشود، اما مبادله اسرا میان دولت سوریه و تکفیری‌ها وجود داشته است.