کد خبر: ۱۲۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۷

تولید 600 هزار خودرو در سایپا در سال اقتصاد مقاومتی

مدیرعامل سایپا از برنامه تولید 600 هزار دستگاه خودرو در سال جاری خبر داد و از همه مدیران خواست برای تحقق اهداف و چشم انداز گروه تلاش کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مهدی جمالی در بازدید از شرکت مالیبل گفت: شرکت مالیبل یکی از شرکت های مهم و استراتژیک گروه خودرو سازی سایپاستجمالی در جمع مدیران عامل و مدیر ان ارشد گروه گفت: تغییر تفکر مدیریتی متناسب با شرایط جدید کسب کار در سطح جهان می تواند گروه سایپا را در فرصت بدست آمده پسابرجام در مسیر تحولی چشمگیر قرار دهد.

وی افزود: استفاده بهینه از توان متخصصان داخلی و ظرفیت های موجود می تواند باعث افزایش تولید وکسب سهم بیشتر در بازهارهای رقابتی داخلی و خارجی شود و داشتن استراتژی و برنامه مشخص، گروه سایپا را در این مسیر موفقیت قرار خواهد داد.

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا ، شرکت مالیبل را یکی از شرکت های مهم و استراتژیک عنوان کرد و افزود: با توجه به وجود زیر ساخت های مناسب در این مجموعه، با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانیم بیش از پیش در تحقق اهداف و سیاست های گروه شاهد رشد و ارتقاء جایگاه شرکت مالیبل در سطوح داخلی و جهانی باشیم.

جمالی ؛ افزایش تولید، ظرفیت سازی و سرمایه گذاری مشترک را مسیر اصلی توسعه دانست و افزود: نیاز است با اصلاح عملکردهای موجود در تمام زمینه ها بستر رشد و تعالی سازمان را برای دست یافتن به توسعه پایدار فراهم کنیم.

وی یادآور شد: شرایط گروه به نسبت چند سال گذشته شرایط ایده آلی است، ما باید با افزایش دانش مدیریت، کاهش هزینه از فرصت های به وجود آمده در روابط با سایر کشورها استفاده بهینه کنیم و با رشد دانش فنی و سرمایه گذاری مشترک جایگاه خوبی درمنطقه و جهان بدست آوریم.