کد خبر: ۱۲۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۳۵۷

شوخی خانوادگی لاریجانی با مطهری از تریبون مجلس/تابش:آقای لاریجانی تبریک بگوتامشکل خانوادگی پیش نیاید

مراقب آقای مطهری باشید و خیلی به او فشار وارد نکنید! لاریجانی در جایی دیگر نیز شخص مطهری را خطاب قرار داد و به او گفت: آقای مطهری من نگران حال شما هستم! خیلی فعالیت نکنید، جواب همشیره تان را چه بدهم؟
شوخی‌‌های لاریجانی با علی مطهری بعد از انتخاب وی به عنوان نایب رییس مجلس، از حاشیه‌های جالب جلسه علنی امروز مجلس بود.
به گزارش تیک، با رایی که نمایندگان مجلس دهم امروز به گلدان های انتخاب اعضاي هیات رییسه دائم ریختند، داماد و فرزند شهید مطهری بر صندلی ریاست و نایب رییسی مجلس دهم تکیه زدند.

علی مطهری که در کنار مسعود پزشکیان از سوی فراکسیون امید برای نایب رییسی مجلس دهم به صحن معرفی شده بود، علیرغم شکست در انتخابات هیات رییسه موقت، این بار توانست با یک رای بیشتر، برای اولین بار بر کرسی نایب رییسی مجلس بنشیند. همین امر باعث شد نمایندگان یکی بعد از دیگری برای تبریک و روبوسی به سمت مطهری بروند.

امری که با شوخی و کنایه علی لاریجانی همراه شد، وی با کنایه و شوخی به نمایندگان گفت: مراقب آقای مطهری باشید و خیلی به او فشار وارد نکنید! لاریجانی در جایی دیگر نیز شخص مطهری را خطاب قرار داد و به او گفت: آقای مطهری من نگران حال شما هستم! خیلی فعالیت نکنید، جواب همشیره تان را چه بدهم؟

آنگونه که از راديو مجلس شنيده مي‌شد، محمدرضا تابش نیز که برای تبریک گفتن به جایگاه هیات رییسه رفته بود، به شوخی به لاریجانی گفت از تریبون هم پیروزی مطهری را تبریک بگویید که مشکل خانوادگی برایتان ایجاد نشود!