کد خبر: ۱۲۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۸

تکذیب اسکان نمایندگان مجلس در هتل استقلال /کیایی: نمایندگان جدید در هتل‌های مرکز تهران ساکن هستند

مهدی کیایی در جمع خبرنگاران پارلمانی ضمن کذب خواندن اخبار مربوط به اسکان نمایندگان جدید در هتل استقلال و هتل های مشابه گفت: قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم زیرا هیچیک از نمایندگان در هتل استقلال یا هتل های مشابه آن در تهران اقامت نداشتند.
مدیرکل روابط عمومی و امور فرهنگی مجلس اسکان نمایندگان در هتل استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش تیک به نقل از  خبرانلاین، مهدی کیایی در جمع خبرنگاران پارلمانی ضمن کذب خواندن  اخبار مربوط به اسکان نمایندگان جدید در هتل استقلال و هتل های مشابه گفت: قویا این موضوع را تکذیب می‌کنم زیرا هیچیک از نمایندگان در هتل استقلال یا هتل های مشابه آن در تهران اقامت نداشتند.

وی گفت: معاونت اجرایی مجلس که مسئول ستاد استقبال از نمایندگان و رئیس ستاد برگزاری افتتاحیه مجلس نیز هست، طبق روال معمول تمهیدات لازم برای اسکان نمایندگان را اندیشیده بود.

کیایی ادامه داد: برخی نمایندگان را در مهمانسرای آموزش و پرورش اسکان دادیم و برخی دیگر در هتل های معمولی تهران که اغلب آنها در نقاط مرکزی و پایین تر از آن هستند اسکان داده شدند.

مدیر کل روابط عمومی و امور فرهنگی مجلس گفت: هزینه این هتل های معمولی تنها یک دهم مبالغ اعلام شده یعنی از شبی 150هزار تومان تا 200 هزار تومان بود.