کد خبر: ۱۲۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۵۰

ماه‌ عسل به ما یاد داد باید از این مملکت برویم!

همه خبرهای امروز را رها می‌کنم و فقط به شاهکار ماه‌ عسل می‌پردازم. البته باید بگوییم شاهکار دیگری از ماه‌ عسل. این بار به لطف حضور یک جوان هکر، از دزدی قبح‌زدایی کرد.

همه خبرهای امروز را رها می‌کنم و فقط به شاهکار ماه‌ عسل می‌پردازم. البته باید بگوییم شاهکار دیگری از ماه‌ عسل. این بار به لطف حضور یک جوان هکر، از دزدی قبح‌زدایی کرد.

به گزارش تیک، ما از ماه‌عسل می‌آموزیم: اگر مودم خانه‌تان سوخت می‌توانید با کارت دیگران مودم بخرید. می‌آموزیم از کسی که یک میلیارد پول در حساب دارد می‌توانید به راحتی چهار میلیون تومان کش بروید. از برنامه یاد می‌گیریم که دزدی از پول‌داران آزاد است و به گفته مهمان برنامه قطعاً وقتی در مازراتی باز است و در ماشین هم پراید هم باز است من نمی‌روم پراید را بدزدم. ما از ماه‌عسل یاد می‌گیریم می‌توانیم یک مبلغ خیلی کوچک نسبت به موجودی اشخاص از حساب‌شان برداریم و بعد به او پس بدهیم یا ندهیم. ما از ماه‌ عسل یاد می‌گیریم اگر پلیس، جامعه، پدر و مادر، مدرسه، دولت و حکومت استعداد ما را کشف نکرد می‌توانیم هکر بشویم و پدر مردم را دربیاوریم. ما از ماه‌عسل می‌آموزیم که می‌توانیم با حضور در این برنامه، هم اینستاگرام‌مان را بترکانیم و هم مردم را هم‌نظر کنیم که: برید بقیه رو بگیرید که اون قدر خوردن، با این جوون چه کار دارید؟ اگه این هشت سال باید بره زندان بقیه چه قدر باید بزن زندان؟ این نابغه‌اس نه مجرم. 16 سالش بوده تو رو خدا ولش کنید. به جای زندانی کردن از استعدادش استفاده کنید و...

البته که بخشش این جوان اتفاق خوبی است و حتما باید طبق قانون کمکش کرد اما شاهکار این برنامه در قبح‌زدایی از سرقت در جامعه بیژه در میان قشر جوان، آن هم در ماه رمضان بود که اگر موساد چهل سال برای آن برنامه‌ریزی می‌کرد چنین نتیجه‌ای نمی‌گرفت. الان طوری شده که انگار آنها که حساب‌شان هک شده باید بیایند از این جوان عذرخواهی کنند. اصلا انگار همه مردم ایران باید از اتفاق نادم و پشیمان باشند. این طوری باشد از فردا باید همه کسانی که مال مردم را بالا کشیده‌اند استخدام و از استعدادشان استفاده کنیم. تلویزیون به ما می‌آموزد: برید اونا رو بگیرید که دزدهای کلان می‌کنن، این پسر از هوشش استفاده کرده و حالا باید مجازات بشه؟ واقعا باید از این مملکت رفت!

البته اگر کسی با هوشش از حساب کسانی که الان کمپین برای آزادی او تشکیل داده‌اند، صدتا تک‌تومن از بردارد، هوشش را می‌کنند تو کیس کامپیوتر و به کم‌تر از اعدام راضی نمی‌شوند.

باقی بقای‌تان