کد خبر: ۱۳۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۴

اولتیماتوم سازمان لیگ به نفت و تیم های بی سامان!

وزارت نفت نمی خواهد تیمداری کند و دوباره در آستانه سال انتخابات ، نمایندگان مجلس یادشان افتاده ، برای شهرهای شان تیم فوتبال بخرند.
وزارت نفت نمی خواهد تیمداری کند و دوباره در آستانه سال انتخابات ، نمایندگان مجلس یادشان افتاده ، برای شهرهای شان تیم فوتبال بخرند.

به گزارش تیک به نقل از  خبرآنلاین؛ سازمان لیگ در آخرین نشستش ، به تیم هایی که توان تیمداری ندارند و شرایط و ضوابط قانونی برای فروش تیم های شان را رعایت نکنند ، اولتیماتوم داده است از لیگ برتر حذف می شوند. درحالی که تمام نمایندگان مردم در شمال کشور بسیج شده اند تا نفت را به ملوان بدهند و فشار زیادی روی وزارت ورزش ، فدراسیون فوتبال و حتی دولت است تا این تصمیم اتفاق بیفتد ، حالا کاشانی ها با رقمی بالاتر خواهان خرید این تیم شده اند ، با این وجود فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد هیچ تیمی بدون نظر کارشناسی هیات فوتبال استان ، حق انتقال ندارد و اگر نمی تواند بر اساس شرایط مندرج در قانون تیمش را واگذار کند یا آماده حضور در لیگ شود ، سهمیه اش حذف می شود و به تیمی می رسد که بر اساس قانون ، آخرین تیم بازمانده به لیگ برتر بوده است. پس یعنی باشگاه نفت تهران اگر طی روزهای آتی تکلیفش را روشن نکند ، با احتمال حذف از لیگ برتر روبرو می شود. اتفاقی که ممکن است برای باشگاه صبای قم هم بیفتد.البته قمی ها قصد دارند با حداقل هزینه ، تیمی را در لیگ برتر داشته باشند.