کد خبر: ۱۳۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۱

صعود راحت و مقتدرانه آلمان ها به یک چهارم نهایی یورو/آواز قهرمانی؟

تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد اسلواکی عبور کند.
تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد اسلواکی عبور کند.

به گزارش تیک به نقل از  خبرآنلاین؛شاگردان یوآخیم لو موفق شدن با یک پیروزی مقدرانه به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2016 راه پیدا کنند.

آنها امشب مقابل اسلواکی ای قرار گرفتند که فقط 8 دقیقه توانست برای گل نخوردن دوام بیاورد.فشار ژرمن ها آنقدر زیاد بود که بوآتنگ در دقیقه هشتم بازی گل اول را به ثمر رساند.نظم موجود در خط میانی و هماهنگی که بین آنها و خط حمله وجود داشت بلای جان اسلواک ها شده بود.

طوری که در دققه 14 آنها مجبور شدند یک خطای پنالتی هم بدهند.ضربه ای هکه اوزیل قدرش را ندانست و با از دست دادن آن باعث شد تا بازی همان یک بر صفر باشد.آلمان که دست بردار نبودند و می خواستند قدرت خودشان را به رخ حریفان بکشند در دقیقه 43 و توسط ماریو گومز گل دوم خودشان را هم وارد دروازه اسلواکی کردند تا بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم و در حالی که احساس می شد اسلواک ها دست به حمله خواهند زد اما این طور نشد و باز هم این آلمان ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند.در دقیقه 63 دراکسلر آب سرد را روی سر آبی پوشان اسلواکی ریخت تا آنها دیگر فقط به فکر دفاع کردن بیفتند و برای دفاع از حیثیت خودشان اجازه ندهند که شاگردان یوآخیم لو بیشتر از این گل بزنند.

آلمان ها با این پیروزی باید منتظر بازی ایتالیا و اسپانیا بنشینند تا به مصاف برنده این مسابقه بروند.شاگردان یوآخیم لو که قهرمانی در جام جهانی را هم یدک می کشند یکی از مدعیان جدی برای قهرمانی در یورو 2016 هستند.