کد خبر: ۱۳۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۶۸

سقوط مشکوک و مرگبار زن ۴۰ ساله از طبقه دهم یکی از برج های دریاچه چیتگر/ مرد میانسال،‌ متهم است؟

به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت بررسی درباره علت سقوط مرگبار زن که از طبقه دهم ساختمان محل سکونتش به پایین پرتاب شده است در دستور کار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
چهارشنبه شب گذشته اهالی اطراف درياچه خليج فارس در تماس با ماموران انتظامي خبر از پرتاب مشكوك يك زن ازطبقه دهم یکی از برج های بلند منطقه ۲۲ خبر دادند. پس از ثبت اين گزارش در سيستم پليس، اکیپی از ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند.
 
به گزارش تیک، با حضور مامموران در محل حادثه جسد زن میان سالی که از طبقه دهم به پایین پرتاب شده بود کشف شد. با اعلام خبر سقوط مرگبار بلافاصله بازپرس كشيك قتل در جريان مشكوک قرار گرفتند و با همراهی ماموران اداره دهم آگاهی و تيم تشخيص هويت در صحنه حاضر شد.
 
در همان تحقيقات اوليه، يكی از زنان همسايه ادعا كرد جسد متعلق به زنی است که به تازگی در طبقه دهم مجتمع مسکنی ساکن شده است. پس از ثبت اين اطلاعات تحقيقات در داخل ساختمان شروع شد و تيم تشخيص هويت موفق شد هویت زن متوفی به نام مريم را شناسایی كند. همسايه ها كه از علت پرتاب شدن اين زن متعجب شده بودند در تحقيقات اعلام کردند مريم حدود دو ماه بود كه به همراه دو دختر خود در طبقه دهم اين برج زندگی می کرد و به همسایه ها گفته است به تازگی از همسرش جدا شده است.
 
پس از انجام اين تحقيقات محلي بازپرس كشيک به همراه تيم كارآگاهان جنايی با دریافت اجازه ورود به منزل به داخل آپارتمان مسکونی زن ۴۰ ساله وارد شدند در بررسی ها از اتاق مريم كه پنجره ای رو به بيرون داشت و به احتمال زياد از همان پنجره به بيرون پرتاب شده بود، سه عدد كادو كشف شد كه هر سه کادو یک شکل بوده و روی آنهابه ترتیب اسم سارا و بهار دختران مریم و خودش نوشته شده بود در ادامه تحقیقات مشخص شد هر سه کادو یک دست لباس زنانه متحد الشکل است همچنین کاراگاهان موفق شدند يك صندلی راحتی را هم که جلوی پنجره اتاق قرار داشت و بر روی زمین افتاده بود را هم کشف کنند. بررسی های اولیه نشان می داد که زن میانسال احتمالا از روی همان صندلی اقدام به پریدن یا پرتاب شدن به بیرون از ساختمان کرده است، تحقیقات پلیسی برای واکاوی علت حادثه در حالی ادامه داشت که يكی از همسايه ها به موضوع ديگری اشاره كرد و مشخص شد مردی ميانسال شب گذشته به خانه مريم مراجعه كرده و قبل از حادثه از محل متواری شده است.
 
با ثبت ادعای مرد همسایه به دستور بازپرس سجاد منافی آذر، تحقيقات در زمينه مرگ مشكوک مريم و احضار اين مرد ميانسال به دادسرای امورجنايی در اختيار ماموران اداره دهم آگاهی قرار گرفت. همچنین جسد زن ۴۰ ساله برای مشخص شدن علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.