کد خبر: ۱۳۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۷۰

وقتی کاندیداهای انصراف داده، در فدراسیون اتومبیلرانی پست می‌گیرند

برخی از کاندیداهایی که در انتخابات ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به نفع رییس فعلی فدراسیون کنار کشیده بودند، در این فدراسیون پست گرفتند.

برخی از کاندیداهایی که در انتخابات ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به نفع رییس فعلی فدراسیون کنار کشیده بودند، در این فدراسیون پست گرفتند.

به گزارش تیک، انتخابات ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری سوم بهمن به ریاست نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش برگزار شد و محمود صیدانلو با 34 رای به مدت چهار سال رییس فدراسیون شد.

در آن مجمع به رییس فدراسیون مهلت داده شد تا نفرات مورد نظر برای پست های دبیر، نایب رییس، خزانه دار، نایب رییس بانوان را در فرصت مقتضی انتخاب و به وزارت ورزش و مجمع معرفی کند.

نکته جالب این است که اکنون با گذشت حدود پنج ماه از آن انتخابات، تعدادی از نفراتی که به نفع صیدانلو از انتخابات کنار کشیده بودند در این فدراسیون پست گرفته‌اند.

در آن انتخابات سیامک حجت، سینا سعیدی، حسین شهریاری، محمدرضا غفارزاده الماسی و شهزاد کیانی به نفع صیدانلو کنار رفتند که بعد از انتخابات سینا سعیدی به عنوان سرپرست کمیته رالی فدراسیون و شهزاد کیانی هم به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب شد.

همچنین مسعود عماری که دبیر مجمع انتخابات فدراسیون بود و در زمان سرپرستی صیدانلو در فدراسیون هم کارهای دبیری را انجام می داد به عنوان مشاور صیدانلو و رئیس کمیته آموزش در فدراسیون ماندگار شد.
البته با توجه به فعالیت موثر حسین شهریاری، نایب رییس سابق فدراسیون در پست بین المللی نایب رییس موتورسواری آسیا زمزمه‌هایی مبنی بر حضور او به عنوان مشاور بین‌الملل و نایب رییس شنیده می‌شود.

*ایسنا