کد خبر: ۱۳۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۱

مولر: این بار نوبت گریه ما نیست

ستاره تیم ملی فوتبال آلمان تاکید کرد نوبت پیروزی تیمش برابر ایتالیا فرارسیده است و این بار دیگر نوبت گریه کردن او و هم تیمی‌هایش نیست.

ستاره تیم ملی فوتبال آلمان تاکید کرد نوبت پیروزی تیمش برابر ایتالیا فرارسیده است و این بار دیگر نوبت گریه کردن او و هم تیمی‌هایش نیست.

به گزارش تیک به نقل از ابولا پرتغال، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار یک چهارم نهایی یورو 2016، تیم ملی فوتبال ایتالیا برابر آلمان به میدان خواهد رفت.

دو تیم در مرحله نیمه نهایی یورو 2012 هم به مصاف هم رفتند که ایتالیا توانست با درخشش ماریو بالوتلی بازی را به سود خود به پایان برساند و به فینال راه پیدا کند. توماس مولر، مهاجم ژرمن ها پیش از این دیدار از روحیه بالایی برخوردار است.

او در این زمینه گفت: در سال 2012 با ایتالیا بازی کردیم اما متاسفانه آن بازی را واگذار کردیم. بعد از بازی بسیار ناراحت بودم و به شدت احساس ناامیدی می کردم. شروع به گریه کردم و نمی توانستم باور کنم به فینال راه پیدا نکردیم اما امسال شرایط متفاوت است و اطمینان دارم دیگر گریه نخواهم کرد.

به گزارش تیک، مولر ادامه داد: ایتالیا در خط دفاعی بسیار قوی است. آنها مثلث یوونتوس را در خط دفاعی خود دارند و از هماهنگی بالایی برخوردار هستند. بازی کردن برابر خط دفاعی ایتالیا سخت است و نقطه قوت این تیم به شمار می آید. امیدوارم بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. خط دفاعی ایتالیا بسیار قوی است اما آنها نمی توانند مانع گلزنی ما باشند.