کد خبر: ۱۳۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۲۲

رضا عطاران مرد دست‌نیافتنی گیشه سینما

همزمان با اکران «دراکولا» تازه ترین فیلم سینمایی رضا عطاران، این بازیگر کشورمان در حال تبدیل شدن به پرفروش‌ترین چهره گیشه سینمای ایران در طول یک سال است؛ اتفاقی که با اکران سومین فیلم با بازی عطاران در سال پیش رو، تحقق خواهد یافت و موقعیت دست نیافتنی را برای این بازیگر سینمای کشورمان فراهم خواهد ساخت.
رضا عطاران که پیش از این «خوابم میاد» (1390) و «ردکارپت» (1392) را ساخته بود و حالا در شرایطی که جذاب‌ترین بازیگر برای تماشاگران سینما محسوب می‌شود، اکران کمدی‌ تازه‌اش برای اکران عید فطر آغاز شده که از قضا بهترین فیلم کمدی است که پس از «نهنگ عنبر» در آن نقش آفرینی نیز کرده است.

به گزارش تیک، سومین فیلم عطاران، روایت یک زوج «دراکولا» با بازی دیدنی لوون هفتوان و ویشکا آسایش است و از قضا لوون هفتوان اجازه ندارد، خون کسی را بخورد. او اما دور از چشم همسرش که از خوردن خون مردم منعش کرده، معتادان را می‌دزدید و خونشان را می‌مکد و از همین طریق معتاد می‌شود. این تازه شروع داستان است و سلسله وقایعی که در «دراکولا» رخ داده، احتمالاً گیشه سینما را منفجر می‌‌کند و پس از انتقال اکران از گروه آزاد به گروه کوروش، فروش این فیلم همچون «من سالوادور نیستم» سرعت خواهد گرفت.

در خلاصه داستان «دراکولا» یک سکانس از دیالوگ‌های عطاران در مخفیگاه دراکولا ذکر شده است: «(با صدای آهسته) الو... سلام قربان...خوبین... آقا منو دزدیدن... بله... نمی شناسمشون... نه خیر سرکاری چیه... من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته... ۳۸ سال، سنمو چرا می پرسین؟... نمی دونم کجا... شما باید پیدام کنین...آقا من گوشی ام آیفونه... ردیاب دارد...نمی شه پیدام کرد؟...آقا اومد...من قطع می کنم...»؛ خلاصه‌ای که در واقع نخستین دیالوگ عطاران پس از انتقال با خانه دراکولاست!

ویشکا آسایش، لوون هفتوان، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد، عباس محبوب، صادق حسنی، فروغ لسانی، فریده گل محمدی، محمد عدالت‌زاده، ژیلا دائی، علی مهربانی، محمود بیاتی، علی دوریش، سپیده جمالزاده و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی بازیگران سومین فیلم عطاران هستند و عطاران کوشیده در کنار کاراکتر خود، مجموعه‌ای جذاب از بازیگران را گرد آورد که احتمالاً لوون هفتوان بیش از دیگر کاراکترها انتظار مخاطبان را برآورده می‌سازد.

منبع: تابناک