کد خبر: ۱۳۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۹

یکی از مجروحان عملیات خان‌طومان آسمانی شد

یکی از مدافعان حرم که در جریان عملیات خان طومان مجروح شده بود پس از تحمل چندین روز رنج جراحات چشمان خود را برای همیشه از این دنیا بست و آسمانی شد.
یکی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) که در جریان عملیات خان طومان مجروح شده بود پس از تحمل چندین روز رنج جراحات لحظاتی پیش چشمان خود را برای همیشه از این دنیا بست و آسمانی شد.

به گزارش تیک، بشیر توانایی‌پور یکی از شهروندان شهر صالحیه که به همراه جمعی از دوستان خود به‌طور داوطلبانه به مناطق عملیاتی سوریه اعزام شده بود که در جریان نقص آتش‌بس از سوی نیروهای مختلف و داعش مورد اصابت تیر قرار گرفت و سپس برای مداوا به ایران منتقل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه که بارها به ملاقات این شهید بزرگوار رفته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از غرب استان تهران اظهار کرد: بشیر عاشق شهادت بود و برگشت دوباره به منظور مبارزه با تکفیری‌های جنایتکار را در سر داشت.

محمدرضا دهقان‌نیری ضمن تسلیت و تهنیت به مناسبت شهادت این مدافع حرم به ساحات مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شهر صالحیه به ویژه خانواده این شهید بیان کرد: بشیر در روزهای آخر گویا می‌دانست که می‌خواهد به جمع دوستان و هم‌رزمان شهید خود بپیوندد، چراکه آرام و قرار نداشت و دائماً می‌خواست فقط از تخت بیمارستان خلاص شود.

وی همچنین از ویژه‌برنامه تشییع این شهید بزرگوار خبر داد و متذکر شد: شورای شهر و شهرداری صالحیه با هماهنگی بنیاد شهید در نظر دارد ویژه‌برنامه‌ای برای بزرگداشت این مرد عاشق شهادت در صالحیه برگزار کند.
منبع: فارس