کد خبر: ۱۳۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۲۱

واکنش گواردیولا بعد از نخستین شکست

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با وجود شکست برابر تیم سابق خود از عملکرد شاگردانش راضی است.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با وجود شکست برابر تیم سابق خود از عملکرد شاگردانش راضی است.

به گزارش تیک و به نقل از روزنامه اسپورت اسپانیا، پپ گواردیولا در نخستین بازی خود در نیمکت منچستر سیتی متحمل شکست شد.

منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا در دیداری دوستانه در آلیانس آره‌نا به مصاف بایرن مونیخ رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر بایرن به پایان رسید تا گواردیولا نخستین شکست خود را با هدایت سیتی متحمل شود.

سرمربی اسپانیایی فیروزه‌ای پوشان با وجود شکست برابر بایرن از عملکرد شاگردانش راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بایرن‌مونیخ چه در نیمه نخست و چه در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان داد. بازیکنان این تیم هجومی‌تر بازی کردند و از فضاهای که به دست آوردند نهایت استفاده را بردند.
او ادامه داد: دو هفته است که با تیم جدید خود کار می کنم. طبیعی است که برای هماهنگ شدن بازیکنان با تفکرات من به زمان نیاز است. هنوز زود است که درباره سیتی گواردیولا سخن به میان آوریم. من به زمان نیاز دارم.
سرمربی سابق بایرن مونیخ درباره احساس خود از دیدار با تیم سابقش گفت: بسیار خوشحال هستم که دوباره به مونیخ برگشتم تا این بار برابر تیم سابق خود که عاشقانه دوستش داشتم به میدان روم. بازی کردن برابر بایرن مونیخ اصلا آسان نبود. اطمینان دارم که این بازی به پیشرفت ما کمک خواهد کرد.
گواردیولا در پایان سخنان خود گفت: در دیدار بعدی خود باید در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به میدان رویم که بدون شک بازی بسیار مهمی برای ما خواهد بود. این دیدار نخستین تجربه سخت من با سیتی است. باید در این مدتی که برای ما باقی مانده نهایت استفاده را ببریم. بازی سختی را برابر تیم بزرگ بایرن مونیخ تجربه کردیم. با وجود آنکه بازنده شدیم اما از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

*ایسنا