کد خبر: ۱۳۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۴۶

دیدار عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با سفیر کشور سوئیس در شعبه بازار

 
غلامرضا پناهی به همراه مسئولان ارزی بانک در محل شعبه بازار بانک ملی ایران با سفیر کشور سوئیس و مسئولان شعبه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش تيك، پناهی ضمن اشاره به پیشینه درخشان روابط فرهنگی و اقتصادی میان دو کشور ایران و سوئیس خاطر نشان کرد: بانک ملی ایران در گذشته رابطه کارگزاری قوی با بانک‌های تراز اول آن کشور داشته است و با تحولات اخیر، این بانک با تمام ظرفیت خود تلاش می‌کند با به کارگیری پتانسیل‌های موجود تجارت میان دو کشور را تسهیل نماید.

وی در ادامه تأکید کرد: واحدهای این بانک در خارج از کشور در حال تطبیق عملکرد خود با استانداردهای بین‌المللی هستند و سفیر محترم سوئیس نیز در توسعه روابط‌ کارگزاری میان بانک‌های کشور ایران و سوئیس می‌تواند کمک شایسته‌ای به سیستم بانکی کشور نمایند. در ادامه «جولیو هاز» سفیر کشور سوئیس با اشاره به این نکته که بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک ایرانی از سوابق عملیاتی بالایی در تعامل با بانک‌های سوئیسی برخوردار بوده، افزود: بانک‌های ایرانی پس از رعایت اصول فنی و الزامات بین‌المللی، حضور خود را در صحنه بین‌الملل هموارتر خواهند کرد.

وی تأکید کرد برای ترغیب و تشویق بانک‌های آن کشور به منظور ایجاد روابط کارگزاری با بانک‌های ایرانی، تلاش خواهند کرد و این امر در آینده نزدیک به تجلی خواهد رسید.

در این دیدار سعید کاشانی ریاست اداره کل ضمانت‌نامه‌های ارزی، محسن امین‌زارع ریاست اداره کل خارجه ، سید سعید وکیلی سرپرست اداره کل مشارکتها و توسعه شبکه بین‌الملل، حشمت‌اله حسینی رئیس اداره کل روابط عمومی و حقیقت سعیدی رئیس شعبه مستقل بازار نیز حضور داشتند.