کد خبر: ۱۳۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۸

شماره 427 نشريه ايران خودرو منتشر شد

 
 
شماره 427 نشريه تخصصي ايران خودرو منتشر شده و در روزنامه فروشي هاي سطح كشور در دسترس علاقه مندان به صنعت خودروي ايران و جهان قرار گرفته است.      
 
 
به گزارش تيك، در اين شماره از نشريه ايران خودرو علاوه بر اخبار و اطلاعات روز صنعت خودروي ايران وجهان، خوانندگان مي توانند مطالب تخصصي حوزه صنعت خودرو را مطالعه كنند.
 
صفحه گزارش خبر اين هفته نشريه به مطلبي با عنوان ارزان اما با كيفيت اختصاص يافته است. مصاحبه با رئيس مركز سرمايه گذاري و خدمات مشاوره اي اتاق بازرگاني و صنايع تهران نيز در صفحه گفت و گو به چاپ رسيده است. معرفي سوبارو فوراستر XT پريميوم در برابر ب ام و sDriveX1 از مطالب خواندني در صفحه روياروي است. گزارش دومين مرحله از سري مسابقات آفرود قهرماني كشور در تهران نيز صفحه شتاب را به خود اختصاص داده است.
 
بررسي فرآيند خصوصي سازي خودروسازان در پسابرجام با عنوان خصوصي سازي در جاده مخصوص نيز در بخش گزارش ويژه هفته در اختيار خوانندگان قرار گرفته است.
 
از ديگر عناوين مهم نشريه اين هفته مي توان به استانداردهاي اروپا و آمريكا يكي مي شود؟، تيونينگ داخلي گالانت ميتسوبيشي، مطلب آموزش طراحي خودرو، بررسي مفهومي ارزش نام و نشان تجاري، بررسي فني و معرفي بالگرد نسل آِنده بل وي-280 و... اشاره كرد. الزامات استفاده و نگهداري از مخازن گازسوز نيز از ديگر مطالب مندرج در نشريه اين هفته ايران خودرو است.
 
علاقمندان مي توانند شنبه هر هفته با مراجعه به كيوسك هاي اطلاعاتي سراسر كشور نشريه ايران خودرو را تهيه و از مطالب مفيد و خوانندني آن بهره مند شوند .