کد خبر: ۱۳۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۵

طراح این لباس ها چه کسی است؟

مراسم رونمایی از لباس های کاروان ایران در بازی های المپیک در حالی برگزار شد که باید گفت که کمترین خلاقیت برای طراحی این لباس ها خرج شده است.
صبح امروز از لباس های کاروان ایران در المپیک رونمایی شد.

به گزارش تیک، مراسم رونمایی از لباس های کاروان ایران در بازی های المپیک در حالی برگزار شد که باید گفت که کمترین خلاقیت برای طراحی این لباس ها خرج شده است.

این تبدیل به یک عادت شده است که در تورنمنت های مهم و در مراسم هایی که ویترین معتبرترین برندهای دنیاست لباس ایرانی ها به بدترین شکل ممکن انتخاب می شود!

نمونه اش لباس علی کفاشیان در مراسم بهترین های فوتبال آسیا.کت مشکی،پیراهن یاسی رنگ و شلواری خاکستری که هیچ سنخیتی با هم ندارند.در آن مراسم علی کریمی هم لباسی ست را پوشیده بود اما لباس او زیبا،یکدست و کاملا شیک و مجلسی بود.

در آن مراسم و در خصوص لباس کفاشیان گفتند که ست شده با لباس "ژان ژی لانگ "بوده و همه این لباس ها را کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضار انتخاب کرده است!

این بار حالا المپیک است و یک بار دیگر لباس هایی برای تیم ملی طراحی شده که هیچ رنگ و نشانی از پرچم ایران در آن دیده نمی شود.باید دید که این لباس ها را چه کسی برای ورزشکاران ایران طراحی می کند که ...