کد خبر: ۱۳۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۷

علی دایی:استقلال مسی را هم داشته باشد اما خدا نخواهد نمی تواند کاری کند/سه امتیاز را می خواهیم

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال گفت: «امیدوارم لیگ امسال حاشیه نداشته باشد.»
علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال گفت: «امیدوارم لیگ امسال حاشیه نداشته باشد.»

به گزارش تیک، دایی این را گفت و ادامه داد:«می خواهم از خودم شروع کنم.باید احترام همدیگر را داشته باشیم و به عقاید هم احترام بگذاریم.لیگ خوبی را شروع کنیم و بازیکنان خوبی را به تیم تحویل بدهیم.»

خبرنگاری از دایی سوال کرد که منصوریان تیم نفت را به خوبی می شناسد که او این واکنش را نشان داد:«این را باید منصوریان جواب بدهد.اکثر مربیان اکثر بازیکنان را می شناسند.او تیم نفت را می شناسد اما مشکلی نیست.در اینجا شرایط فرق می‌کند و آن هم به یک دلیل است. آنها مدتی در اردو بودند. بازی دوستانه برگزار کردند و به خارج از کشور رفتند اما ما سه چهار هفته از رقبا عقب هستیم و گرنه من از گروهی که با آنها کار می‌کنم خیلی راضی‌ام و آنها در این مدت تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشتند.ما کار سختی مقابل استقلال داریم و شاید هم امتیاز از دست بدهیم اما اگر می‌خواهید تفکر من را بدانید فقط به سه امتیاز و برد فکر می‌کنم و دوست داریم گام اول را با پیروزی پشت سر بگذاریم.»

خبرنگار دیگری از او درباره شکایت از باشگاه پرسپولیس سوال کرد که او این واکنش را نشان داد:«این شکایت پابرجاست.دو سال است پیگیر این شکایت هستم.چند بار خواسته ام تا مطالباتم پرداخت شود اما جواب درست و حسابی به ما نمی‌دهند. حداقل باید این را بگویم آنقدر به اداره مالیات و این طرف و آن طرف نامه نوشتیم که فایده نداشت و وقتی ما می‌بینیم که جواب درست و حسابی عایدمان نمی‌شود مجبوریم از طریق کمیته انضباطی پیگیر حق‌مان باشیم.نه من دوست دارم کار به اینجا کشیده شود و نه دیگران. متاسفانه خیلی‌ها که از جنس فوتبال نیستند وارد این باشگاه‌ها می شوند البته نه فقط در پرسپولیس بلکه در خیلی از جاها این اتفاق تکرار می‌شود.»

دایی با بیان اینکه نگاه خیلی ها از بالا به پایین است ادامه داد:«بعضی ها فکر می کنند مدیر عامل یک شرکت خصوصی هستند و نگاه شان از بالا به پایین است.این آقایان چند صباحی هستند و بعد می‌روند ولی متاسفانه باشگاه‌ها دچار مشکل شده و اثرات این مشکلات را در آینده می‌بینند.این آقایان از جیب خودشان که چیزی پرداخت نمی‌کنند چون باشگاه مال خودشان نیست و برایشان فرقی نمی‌کند اگر باشگاه‌شان صد میلیارد بدهی دارد دو سال بعد این بدهی بشود 150 میلیارد تومان.»

دایی در پایان درباره غیبت رحمتی و اینکه استقلال تماشاگرانش را هم ندارد گفت:«من دوست دارم که بازی با حضور تماشاگران برگزار شود. حضور تماشاگران اگرچه می‌تواند به استقلال کمک کند اما برعکسش هم هست و تماشاگران حریف انگیزه بیشتری می‌دهند. درباره رحمتی هم باید بگویم که او دروازه‌بان خوبی است و می‌توانست خیلی به استقلال کمک کند اما اگر استقلال مسی را هم داشته باشد و خدا نخواهد ممکن است نتواند کاری کند. ما زحمت‌مان را کشیده‌ایم. استقلال از ما جلوتر است اما فوتبال این چیزها را سرش نمی‌شود. ما فردا می‌خواهیم اولین سه امتیاز لیگ برتر را بگیریم.»