کد خبر: ۱۳۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۱۵

قاتل شیطان صفت دختر 5 ساله به دار آویخته شد

شیطان‌صفتی که دختر پنج ساله همسایه را ربوده و پس از قتل او جسدش را زیر یک پل رها کرده بود سحرگاه دیروز با حضور مردم شهر در حاشیه ترمینال شهرستان سنقر به دار مجازات آویخته شد.
شیطان‌صفتی که دختر پنج ساله همسایه را ربوده و پس از قتل او جسدش را زیر یک پل رها کرده بود سحرگاه دیروز با حضور مردم شهر در حاشیه ترمینال شهرستان سنقر به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش تیک به نقل از  «ایران» این جنایت فجیع حدود 40 روز پیش اتفاق افتاده بود که در پی دستگیری قاتل، محاکمه او بسرعت در دادگاه کیفری انجام شد و در کوتاه‌ترین زمان در تاریخ محاکمات جنایی نیز مجازات شد.

براساس اوراق پرونده، حنانه کوچولو، بعدازظهر روز 26 خرداد پس از خرید بستنی از بقالی محله‌شان در شهرک ولیعصر شهرستان «سنقر و کلیایی» به خانه باز می‌گشت که به طرز مرموزی ناپدید شد. آن روز غروب هنگامی که مادرش هراسان به دنبال دختر کوچولو می‌گشت خانه به خانه سراغ گمشده‌اش را گرفت، غافل از اینکه مرد شیطان‌صفتی از ساکنان همان محله، در حیاط خانه‌اش جسد حنانه خردسال را درون یک کیسه پلاستیک پیچیده تا با خلوت شدن کوچه بر ترک موتورسیکلتش به بیرون از شهر ببرد.
ساعت سه بعدازظهر روز بیست و ششم خرداد بود که خانواده حنانه، با نگرانی از غیبت دختر خردسالشان به پلیس مراجعه کردند و خبر از گم‌شدن او دادند. ساعتی بعد نیز جست‌وجوهای مأموران برای آگاهی از سرنوشت حنانه در شهر آغاز شد.
از سوی دیگر شامگاهان آن روز در تاریکی شب همسایه سوار بر موتورسیکلتش خود را به زیر پل ورودی کمربندی جدید شهر رساند و بعد هم جسد دخترک را پایین انداخت و بسرعت از آنجا دور شد.
این در حالی بود که از روز قبل و زمانی که جست‌وجوهای خانواده، مأموران و گروهی از امدادگران و اهالی محل برای یافتن دختربچه آغاز شده بود این شیطان‌صفت با ابراز نگرانی همراه آنان به جست‌وجو پرداخته بود و به والدین دخترک دلداری می‌داد که فرزند گمشده‌شان پیدا خواهد شد تا اینکه روز بعد یکی از سربازان که همراه گروه مأموران در حال جست‌وجو در حاشیه شهر بود پیکر بی‌جان حنانه را زیر پل پیدا کرد در حالی که قاتل دست‌ها و پاهای حنانه را با شلوار زنانه بسته و با پیچیدن کمربند به دور گردنش او را خفه کرده بود. پس از انتشار خبر هولناک این جنایت، دادستان شهر اعلام کرده بود دستگیری عامل این جنایت در اولویت کار قضایی و پلیس است و به همین خاطر تیمی از کارآگاهان پلیس شهرستان مسئول تحقیق درباره این جنایت شدند. مهم‌ترین فرضیه‌ای که در این ماجرا مطرح شد این بود که گمان می‌رفت عامل جنایت را باید در میان همسایگان جست‌وجو کرد.
در حالی که تلاش برای شناسایی قاتل حنانه ادامه داشت 12 خانواده به اداره آگاهی رفتند و گفتند دختران خردسالشان از سال گذشته تاکنون در دام مرد جوانی گرفتار شده و مورد آزار قرار گرفته‌اند اما از ترس آبروی‌شان شکایت نکرده‌اند ولی پس از این جنایت برای حفظ امنیت کودکان و دستگیری جنایتکار شیطان‌صفت آمده‌اند که شکایت کنند چرا که می‌دانستند جان فرزندانشان در خطر است.
پیدا شدن جسد حنانه روز بعد از گم شدن او و شکایت خانواده‌هایی که دختربچه هایشان هدف آزار و اذیت‌های شیطانی قرار گرفته بودند موجی از نگرانی در میان مردم شهر پدید آورده بود و کارآگاهان را وا می‌داشت تا با تلاش شبانه‌روزی هر چه زودتر مرد جنایتکار را به دام بیندازند. همه دختربچه‌هایی که توسط فرد جانی آزار دیده بودند نشانی از این جنایتکار را به کارآگاهان دادند و بدین ترتیب مشخص شد همه این کودکان به دام قاتل حنانه افتاده‌اند.
با گذشت چند روز سرانجام این تبهکار که یکی از مردان همسایه بود دستگیر شد و به ربودن و قتل حنانه اعتراف کرد.
از سوی دیگر ابراهیم غیاثی پدر حنانه که راننده تاکسی است از مسئولان قضایی خواسته بود هرچه زودتر قاتل دخترش را در همان محله و در حضور مردم دار بزنند.
سرانجام قضات دادگاه این مرد جنایتکار را پس از محاکمه در وقت فوق‌العاده به اعدام محکوم کردند و او صبح دیروز در حضور مردم به دار آویخته شد.
سجده شکر پدر حنانه
سحرگاه دیروز در حالی که جمعیت زیادی برای تماشای صحنه اعدام قاتل شیطان صفت حنانه کوچولو در محل جمع شده بودند خانواده این دختر خردسال که هنوز نتوانسته‌اند داغ مرگ‌فرزندشان را باور کنند با چشمانی پر از اشک و با دردست داشتن اعلامیه و عکس دختر کوچولوی‌شان جلوی چهارپایه اعدام ایستاده بودند و وقتی حکم قرائت شد وقاضی دستور اجرا داد و قاتل شیطان صفت از چوبه دار آویزان شد، پدر حنانه روی زمین زانو زد و سجده شکر به جا آورد.