کد خبر: ۱۳۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۶۸۱

لیلا حاتمی و بهنوش بختیاری روی پوستر یک فیلم / عکس

پوستر فیلم سینمایی «من» به کارگردانی سهیل بیرقی رونمایی شد.

به گزارش تیک؛ سعید خانی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم گفت: پوستر فیلم «من» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و بنده توسط محمد حسین هوشمندی طراحی شده است.

او افزود: «من» احتمالا از اواخر مردادماه در گروه سینمایی استقلال و پس از فیلم «زاپاس» به سینماها می‌آید و با توجه به فصل خوبی که فیلم در آن اکران می‌شود، ترکیب بازیگران متفاوت و حضور لیلا حاتمی و نیز عکس‌العمل‌هایی که از تماشاگران و منتقدان  در جشنواره فجر گرفتیم فروش خوبی را برای این فیلم پیش‌بینی می‌کنم.

وی همچنین اضافه کرد که تبلیغات متفاوتی برای فیلم درنظر گرفته شده است.

در فیلم «من» لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علی استادی، علی منصور، سعید عطاییان و مانی حقیقی به ایفای نقش پرداخته‌اند. «من» اولین تجربه کارگردانی سهیل بیرقی است که در خلاصه داستان عجیب آن آمده است: « ما رو نرقصون آذر!»

لیست عوامل اصلی این فیلم به شرح زیر است: نویسنده و کارگردان: سهیل بیرقی، مشاور کارگردان: عبدالرضا کاهانی، تدوین: شیما منفرد، مدیر فیلمبرداری: معین رضا مطلبی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، طراح چهره‌پردازی: عظیم فراین، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، مدیر تولید: کامران حجازی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امید جزینی، دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووسی، مدیر تدارکات: جواد سلیمانی، تهیه‌کنندگان: سعید سعدی و سعیدخانی.

همچنین احمد غفوری، داود بخشی‌خانی، داود مرتضوی و مرتضی آقا حسینی سایر بازیگران این فیلم هستند.



سهیل بیرقی که اولین تجربه مستقل کارگردانی‌اش را مقابل دوربین برده است، تاکنون مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان فیلم‌سازانی چون عبدالرضا کاهانی، واروژ کریم مسیحی، حسن فتحی، بهرام توکلی و... بوده است