کد خبر: ۱۳۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۰۲۴

مهمترین اتفاقات روز دوم المپیک /عكس

در دومین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو باز هم رکوردهایی شکسته شد و اتفاقاتی عجیبی نیز رقم خورد.

به گزارش تيك به نقل از ستاره ها؛  مهم‌ترین اتفاقات روز دوم المپیک 2016 ریو را می‌توان در اولین مدال طلای تاریخ کشور کوزوو در این بازی‌ها، تعویق مسابقات قایقرانی روئینگ، رکوردشکنی چینی‌ها و البته شناگر 19 ساله آمریکایی خلاصه کرد.

* تغییر ناگهانی آب و هوای شهر ریودوژانیرو در روز دوم بازی‌های المپیک 2016 منجر به تعویق مسابقات قایقرانی روئینگ به روز دوشنبه و همچنین وقفه چند ساعته در برگزاری مسابقات تنیس شد. برهمین اساس نیز مهسا جاور قرار است امروز در مرحله شانس مجدد مسابقات قایقرانی به رقابت با حریفانش بپردازد.
 
* در رشته شنای بانوان «کتی لیدکی»، شناگر 19 ساله از آمریکا در ماده 400 متر آزاد موفق شد با ثبت زمان 3:58:71 دقیقه رکورد جدیدی در بازی‌های المپیک به‌ثبت برساند.
* کشور کوزوو با کسب مدال طلا در وزن 52 کیلوگرم مسابقات جودوی بانوان المپیک 2016 توسط ماجلیندا کلمندی، به اولین طلای تاریخ خود در المپیک دست یافت.
* احسان روزبهانی، بوکسور وزن 81 کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه خود در المپیک 2016 به حریف هلندی باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
* در رقابت‌های تنیس بازی‌های المپیک 2016 تنیسورهایی همچون اندی ماری و رافائل نادال در بخش مردان و سرنا ویلیامز در بخش زنان توانستند به حریفان خود غلبه کنند و به دور بعدی برسند.
* برانکیکا میهایلوویچ، بازیکن تیم ملی والیبال زنان صربستان با زدن سرویسی با قدرت 99 کیلومتر بر ساعت رکورد سرعت سرویس المپیک را شکست.
* در مسابقات تیراندازی در ماده تپانچه بادی 10 متر زنان «منگ ژو ژانگ» از چین با امتیاز 199.4 موفق شد به مقام قهرمانی برسد و اولین مدال طلای کشورش در المپیک 2016 را به نام خود ثبت کند.