کد خبر: ۱۳۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۹۳

خروج هواپیما از باند فرودگاه مهرآباد/ عكس

حادثه برای یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه مهرآباد تهران باعث توقف پروازهای فرودگاه شد اما پس از حدود 1.5 ساعت فرودگاه بازگشایی شد.
 
به گزارش تيك،‌ یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس 320 متعلق به شرکت اترک شنبه شب با 150 مسافر در فرودگاه مهرآباد از باند خارج شد.

این هواپیما به هنگام ترک فرودگاه به سمت مشهد، دچار حادثه شد اما به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید و همه مسافران به سلامت از هواپیما خارج شدند.
 
پروازهای فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه های دیگر از جمله فرودگاه امام خمینی و اصفهان منتقل شده اند.
  علت حادثه، شکستن شدن چرخ‌های هواپیما به هنگام برخاستن از زمین اعلام شده است.
 
مرتضی دهقان مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها در سازمان هواپیمایی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به سانحه رخ داده برای پرواز تهران-مشهد اظهار کرد: پرواز تهران مشهد مربوط به هواپیمایی اترک و هواپیما از نوع ایرباس 320 بوده است.
 
وی درباره آخرین وضعیت مسافران این پرواز تاکید کرد: مسافران به ترمینال منتقل شدند و هیچ مشکلی برای آنان پیش نیامده است و با هواپیمای دیگری عازم مقصد می شوند.  
 
 
 
 
 
 
ايسنا نوشت: از حدود ساعت 21:45 امشب و پس از حادثه‌ای که برای ایرباس هواپیمایی اترک با شماره پرواز 1943 اتفاق افتاد هنوز باند فرودگاه مهرآباد مسدود است و پروازهای ورودی و خروجی به آن متوقف هستند.
 
حوالی ساعت 22 شنبه شب (23 مرداد) هواپیمای شرکت اترک که قصد داشت باند فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ترک کند، در هنگام برخاستن از زمین با سانحه‌ای روبرو شد که این موضوع به خروج هواپیما از باند انجامید.
 
خبرگزاری فارس هم گزارش داد: بر اساس این گزارش این حادثه موجب ترس و نگرانی مسافران شده اما به هیچ‌یک از مسافران آسیبی وارد نشده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه پرواز فوق 150 مسافر داشت،گفت: خوشبختانه هیچ آسیبی به مسافران نرسیده‌است و مسئولان درصدد تدارک پرواز جایگزین برای انتقال آنان به مقصد هستند.
 
سازمان هواپیمایی: پروازهای فرودگاه مهرآباد تا یک ساعت دیگر عادی می شود