کد خبر: ۱۳۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۱۹

مدیری که به اندازه حقوق 38 ماه یک رفتگر پاداش می گیرد!

پرداخت پاداش های اخیر به مدیران شهرداری رشت و دریافت پاداش توسط یک مدیر به اندازه 38 ماه حقوق یک رفتگر در این مجموعه، از جمله مواردی بود که عضو شورای اسلامی این در جلسه شورا، مطرح و به آن انتقاد کرد.

به گزارش تیک، محمود باقری خطیبانی عصر یکشنبه در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی رشت افزود: آیا از اختیارات شهردار رشت است که تنها به یک مدیر 380 میلیون ریال به اندازه 38 ماه حقوق یک رفتگر پاداش پرداخت کند.

وی با انتقاد از پرداخت پاداش های اخیر به مدیران شهرداری رشت اظهار کرد: 9 میلیارد و 400 میلیون ریال پاداش به مدیران شهرداری رشت پرداخت شد در حالیکه حقوق کارمندان و نیروهای خدماتی زحمتکش به موقع پرداخت نمی شود.

باقری با بیان اینکه این پرداخت ها محرمانه صورت گرفته، یادآور شد: اسناد این پرداخت ها به شکل سند دیده نشده و به صورت لوح فشرده در اختیارم قرار گرفته است.

این عضو شورای اسلامی رشت خاطر نشان کرد: آیا ما به عنوان نمایندگان مردم شهر رشت، نباید پاسخگوی مردمی باشیم که با رأی آنان، ما راهی شورا شده ایم؟

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با جذب نیروهای حجمی یادآور شد: نیروهای حجمی برای کارهای عمرانی، نظارت و خدماتی است، اما اگر جایی مدیری تشخیص داد باید نیروی حجمی جذب و در پست های حساس به کار گیرد، باید مجوز از دستگاه های مربوطه دریافت کند.
وی در ادامه با انتقاد شدید از حرف هایی در زمینه جذب نیروهای جدید در شهرداری رشت به صورت رابطه ای تصریح کرد: ما باید پاسخگوی خانواده هایی باشیم که فرزندان خود را برای گذراندن تحصیلات تکمیلی به دورترین دانشگاه های کشور می فرستند، اما بعد از دانش آموختگی، برای جذب هیچ آشنایی ندارند.

این عضو شورای اسلامی رشت بیان داشت: مسئولان در شهرداری بارها گفته اند که ما با یک هزار نیرو هم می توانیم کار را پیش ببریم اما اکنون سه هزار نیرو دارند و در حال حاضرحرف هایی در رابطه با جذب نیروی جدید است.
منبع: ایرنا