کد خبر: ۱۳۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۴۸

تذکر جدی لاریجانی به وزیر دفاع: نسبت به مجلس درست حرف نزدید، ادب حکمرانی را رعایت کنید

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است به وزیر دفاع تذکر بدهم که درباره مجلس درست حرف نزدند. باید ادب و حکمرانی را در این مسائل رعایت می‌کردند.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حضور جنگنده های روسی در پایگاه هوایی نوژه، گفت:همان‌طور که در جلسه گذشته هم اعلام کردم ما هیچ پایگاهی به هیچ کشوری نداده‌ایم. این امر موقتی بود و تنها برای سوخت‌گیری این پایگاه در اختیار روسیه قرار گرفت و نظام این کار نکرده است و اساسا این کار خلاف قانون اساسی است. و چون یک امر موقتی بوده احتیاج به اجازه مجلس نداشت.

به گزارش تیک، لاریجانی با اشاره به اینکه این نشست و برخواست جنگنده ها برای سوخت گیری بوده است و هیچ قدرتی را به روسیه نداده ایم، تاکید کرد: این کار متوقف نشده است و همکاری ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم ادامه دارد.

رئیس مجلس در ادامه در تذکری به وزیر دفاع کشور، گفت: لازم است به وزیر دفاع این تذکر را بدهم که نسبت به مجلس درست حرف نزدند. باید ادب و حکمرانی را در این مسائل رعایت می‌کردند.

لاریجانی افزود: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کرده‌اند مجلس در رأس امور است که ارکان نظام باید در بیان مطالب خود به ساختار نظام اسلامی توجه داشته باشند.