کد خبر: ۱۳۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۷۴

اسماعیل حلالی: هدفمان تحت فشار قرار دادن پرسپولیس نبود/تمرین‌های برانکو را رصد می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال هف سمنان می‌گوید هدفش از دیدار مقابل پرسپولیس اجرای برنامه‌ها و تاکتیک‌های تمرین شده در این تیم بوده است.

به گزارش تیک، اسماعیل حلالی پس از دیدار تدارکاتی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما تیم‌مان را یک ماه است که تحویل گرفته‌ایم و زمان نداشتیم ولی در این یک ماه تا آنجا که توانستیم با تیم کار کردیم.

وی درباره تیم پرسپولیس نیز گفت: در بازی امروز بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس حضور نداشتند و بازیکنان امید و بازیکنان دیگر این تیم که کمتر فرصت حضور داشتند بازی کردند. در کل پرسپولیس روند خیلی خوبی در دو سال اخیر داشته و روز به روز پیشرفت می‌کنند و واقعا تیمی که جلوی پرسپولیس بازی می‌کند می‌فهمد که این تیم، چه تیم بزرگی است. من کارها و تمرین‌های برانکو را در پرسپولیس در طی دو سال اخیر می‌بینم و رصد می‌کنم و امروز سعی کردم شمه‌ای از کارهای او را در تیمم ارائه دهم و با جوان‌هایی که دارم عملکرد قابل قبولی داشتیم و کسانی که بازی را دیدند فکر می‌کنم حرف من را تایید کنند.

وی درباره بازی امروز هم گفت: هدف من تحت فشار قرار دادن پرسپولیس نبود. من می‌خواستم برنامه‌هایی که تمرین کرده‌ بودیم را امروز پیاده کنیم. من از باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنم که این بستر و شرایط را برای ما فراهم کردند تا بچه‌های ما دیده شوند. تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم در لیگ دو بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

حلالی در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط مالی تیمش راضی است یا خیر گفت: ما باید از بخش خصوصی و کسانی که به ورزش می‌آیند حمایت کنیم و اگر این افراد را هم از سرمایه‌گذاری در ورزش دور کنیم واقعا ورزش لطمه می‌خورد. من و امثال من آمده‌ایم تا با شرایط کم و با تلاش زیاد کارمان را انجام بدهیم. ما امیدمان به فرداست که دیده بشویم و کار قوی انجام دهیم. ولی مسئولان فعلی تیم ما انسان‌های مثبتی هستند و باید سعی کنیم به آن‌ها کمک کنیم.

او در پایان درباره بازی روز پنجشبنه تیم ستارگان و اینکه آیا به این تیم دعوت شده است یا خیر نیز گفت: من فکر می‌کنم ستاره نبودم و به همین خاطر به این تیم دعوت نشدم ولی در کل برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آقای نکونام در زندگی بعد از ورزشش هم موفق باشد.