کد خبر: ۱۳۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۱

برانکو: دیدارمان مقابل تراکتورسازی یک دربی واقعی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی همیشه مجهول و سخت و یک دربی واقعی است.

به گزارش تیک، برانکو ایوانکویچ پس از دیدار دوستانه تیمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی، دوستانه بود و قبل از هرچیز هدف‌مان این بود که بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند فرصت بازی پیدا کنند که ببینیم در اوج خستگی چطور واکنش نشان می‌دهند. آن‌ها امروز صبح تمرین داشتند و فردا هم دو جلسه تمرین دارند و امروز بدون استراحت بازی کردند و ما می‌خواستیم ببینیم چطور واکنش نشان می‌دهند و وضعیت فعلی‌شان را ارزیابی کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد پریموف و گلزنی او در دو بازی دوستانه اخیر گفت: بله دو گل زده و عملکرد خوبی داشته است. بازیکنان در حال آماده شدن هستند و باید ببینیم در آینده چه عملکردی خواهند داشت. پریموف مهاجم و گلزن است و طبیعی است که روز به روز بهتر می‌شود.

او همچنین در در مورد سفرش به شیراز نیز توضیح داد: روز خیلی خوبی بود. افتتاحیه جیووا که لباس‌های هواداری تولید می‌کند بود. همین طور افتتاحیه دو فروشگاه این شرکت و فروشگاه پرسپولیس بود. بعد از آن هم به دیدن تخت جمشید رفتیم که یکی از مهم‌ترین اماکن تاریخی ایران و جهان است و شیر دوسر که سمبل پرسپولیس است هم آنجا بود و ما با دیدن آن انرژی مضاعفی برای ادامه کارمان گرفتیم.

برانکو درباره حریف امروز دیدار تدارکاتی تیمش نیز گفت: تیم خیلی خوبی از لیگ دو بود. به خوبی سازماندهی شده بود. تاثیر کار مربی‌شان به خوبی دیده می‌شد و فکر می‌کنم استحقاق این نتیجه را داشتند.

قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی اخیرا خواسته بود که بازی رفت تیمش مقابل پرسپولیس در تهران و بازی برگشت در تبریز باشد. برانکو در مورد این خواسته  قلعه‌نویی تصریح کرد: این‌ مسئله قبل از هر چیزی مربوط به باشگاه و سازمان لیگ می‌شود اما شرایط الان بازی در تبریز با شرایط زمستان متفاوت است.  با این حال در نهایت باشگاه باید تصمیم بگیرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی تیمش مقابل تراکتور هم گفت: هنوز زود است که بخواهیم نظر بدهیم. هم ما و هم تراکتور در حال آماده شدن است. ولی به هر حال می‌دانید که بازی‌های پرسپولیس و تراکتور چه اهمیتی دارد. همیشه مجهول و سخت و یک دربی واقعی است و استادیوم هم پر خواهد بود و ما هم از این موضوع خوشحال می‌شویم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی برای بازی کردن در زمین اختصاصی تیم تراکتور ندارند نیز گفت: نه مشکلی نداریم چون هر شرایطی که زمین داشته باشد برای هر دو تیم  است.

برانکو همچنین درباره حواشی ایجاد شده برای محسن مسلمان و احضار این بازیکن به کمیته اخلاق نیز اظهار کرد: من نمی‌دانم برای چه مسئله‌ای مسلمان را به کمیته اخلاق احضار کرده‌اند. چیز خاصی نبوده است. ظاهرا مصاحبه‌ای کرده ولی من اصلا نمی‌دانم ماجرا در مورد چه بوده است.

وی درباره عصبانیت فرشاد احمدزاده در بازی امروز نیز تاکید کرد: فرشاد مقداری مصدومیت داشت و شاید عصبانیتش به خاطر نتیجه تساوی بود.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره میزان رضایتش از بازیکنان رزرو این تیم نیز گفت: من از کادر بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها زمانی بهتر بازی می‌کنند و زمانی ضعیف‌تر ولی در کل از کادر بازیکنانم راضی هستم.