کد خبر: ۱۳۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۶۳

استقلال بالاخره طعم برد را چشید

دیدار تدارکاتی میان تیم‌های استقلال و راه آهن با برتری یک گله آبی‌ها به پایان رسید.
به گزارش تیک به نقل از ایسنا، دیدار تدارکاتی دو تیم استقلال و راه آهن با برتری ۲ بر یک آبی‌های پایتخت به پایان رسید. در این دیدار استقلال به مراتب بازی بهتری را نسبت به حریفش ارائه داد و موقعیت‌های خوبی را بازیکنان این تیم از دست دادند.

گل اول استقلال را جابر انصاری در دقیقه ۳۱ و روی پاس دیدنی خسرو حیدری به ثمر رساند تا نیمه اول با حساب یک بر صفر به پایان برسد اما در نیمه دوم تیم راه آهن کمی جلو کشید و در دقیقه ۷۶ مهران جمشیدی بازیکن این تیم با یک شوت در داخل محوطه جریمه استقلال دروازه این تیم را باز کرد تا حساب کار یک بر یک شود. تنها یک دقیقه بعد از این گل بود که داور خطای مدافع راه آهن روی جابر انصاری را اعلام کرد تا یک ضربه پنالتی نصیب آبی‌ها شود. این ضربه را علی قربانی در دقیقه ۷۸ به گل دوم استقلال تبدیل کرد.

منصور پورحیدری به همراه نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا از افرادی بودند که این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. مهدی پاشازاده و علیرضا منصوریان سرمربیان دو تیم راه آهن و استقلال برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

محسن بیاتی‌نیا مهاجم تیم راه آهن در بین دو نیمه وارد زمین شد و پیش از ورود به زمین از منصوریان رخصت گرفت. او در سال ۸۶ و در زمان سرمربی‌گری حجازی در استقلال با علیرضا منصوریان همبازی بود.

استقلال با ترکیب سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، رابسون جانواریو، مجید حسینی، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، میعاد یزدانی و آرش افشین در بازی امروز حضور داشت.

کسری کاظمی، میلاد زنیدپور، هادی شکوری، محمد شاه محمدی، علیرضا لطیفی، سیامک درگاهی، میلاد سلیمان فلاح، سجاد جوادی، رامین خسروی، کیانوش میرزایی و کریم ابراهیمی بازیکنان راه آهن مقابل استقلال بودند.

در این دیدار بهنام برزای، عظیم گوک، علی قربانی و میلاد زکی‌پور به عنوان بازیکنان تعویضی برای استقلال به میدان آمدند. ضمن اینکه فرشید باقری، هافبک میانی استقلال در دقیقه ۳۱ بازی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.