کد خبر: ۱۳۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۶

آخرین جزئیات از پرونده گروگانگیری اعضای یک خانواده شیرازی

پرونده مردی که متهم به گروگانگیری اعضای خانواده همسرش در شیراز است با کلکسیونی از جرائم به دادگاه ارسال شد.
به گزارش تیک به نقل از خبرجنوب، پرونده مردی که متهم به گروگانگیری اعضای خانواده همسرش در شیراز است با کلکسیونی از جرائم به دادگاه ارسال شد.
اوایل تیرماه به مامورین کلانتری 37 بهارستان گزارشی در خصوص گروگانگیری اعلام شد. مامورین با حضور در محل و محاصره محل گروگانگیری در بررسیهای نخست متوجه شدند فردی به نام (م.پ)بخاطر اختلاف با خانواده همسرش با ورود به منزل پدر زنش، همسر و پسر 9 ساله، خواهر همسر و مادر همسر خود را با تهدید دو قبضه سلاح شکاری و کلت کمری و یک قبضه چاقو گروگان گرفته است.

با بررسیهای تخصصی ماموران توانستند عامل این گروگانگیری را شناسایی کنند.
آنها دریافتند که وی به دلیل اختلافات قبلی دست به این کار زده است.

اسدی بازپرس شعبه 17 دادسرای امور جنایی شیراز به ماموران ماموریت داد تا خیلی زود به آزادسازی این گروگانها دست بزنند.

در بررسی های صورت گرفته پیرامون این گروگانگیری فاش شد که متهم پس از ورود به منزل و گروگانگیری با سلاح شکاری گلوله ای به دیوار سالن شلیک وآیینه دیواری منزل را با قنداق سلاح شکاری شکسته و سپس با شلیک گلوله کلت به سقف سالن باعث تخریب قسمتی از آن شده است.

با توجه به حساسیت این موضوع محل محاصره شد تا بالاخره پس از گفت و گو با متهم و درخواست اینکه خودش را تسلیم کند، در ساعت 14و 20 دقیقه متهم گروگان ها را آزاد اما با گذاشتن کلت کمری روی سر خود تهدید به خودکشی کرد.

در نهایت پس از سه ساعت ،متهم خودش را نیز تسلیم نمود.با انتقال متهم به اداره آگاهی بازجویی از وی آغاز شد.

وی گفت: روز قبل از حادثه همسرم به همراه فرزندم به منزل پدرش رفته بودند. چندین بار دنبالش رفتم اما او حاضر نبود به خانه برگردد. از آنها خواستم که اجازه دهند تا فرزندم را ببینم اما آنها 
مخالفت کردند.

وی ادامه داد: از این موضوع به شدت ناراحت بودم همین مسئله باعث شد که به فکر انتقام جویی بیفتم. به همین دلیل روز حادثه با قصد و نیت قبلی وارد منزل پدرهمسرم شده و آنها را گروگان گرفتم. 

متهم در تمام مراحل تحقیقات به بزه ارتکابی اعتراف کرد. 
این پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام تهدید، قدرت نمایی با سلاح گرم، توقیف غیرقانونی با سلاح گرم، تخریب عمدی شیشه، ایراد ضرب عمدی و توهین، حمل و نگهداری سلاح گرم جنگی و شکاری به دادگاه ارسال شد.