کد خبر: ۱۳۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۳۹
با خدمات اینترنتی برنامه ریزی کنید

آخرین فرصت برای سفر تابستانی

در آخرین ماه تابستان قرار داریم و از چند روز دیگر هم آب و هوا تغییر می کند و هم خانواده های دارای فرزند نمی توانند به مسافرت بروند پس چه بهتر که این چند روز باقی مانده از تابستان را برای سفر دریابیم.

به گزارش فلایتیو، سفر کردن همیشه لذت بخش است، به ویژه که برای رفتن به آن و برنامه ریزی و دیگر کارهای مربوط به سفر کردن زحمت زیادی نکشیم، در واقع بسیاری از ما وقتی تصمیم به سفر رفتن می گیریم آنقدر برای برنامه ریزی و تهیه و تدارک آن خودمان را بیهوده خسته می کنیم که در نهایت با آن همه خستگی پیش از سفر، لذت چندانی از سفری که آنقدر برایش زحمت کشیده ایم نمی بریم. احتمالا دو روز اول سفر را یا کسل هستیم یا می خوابیم و تا چشم به هم بزنیم فرصت‌مان تمام شده و باید برگردیم.

یکی از این زحمت های زیادی و اضافی تهیه بلیط پرواز یا قطار است، چون یک روز کامل را صرف رفتن به یک آژانس هواپیمایی یا نمایندگی فروش بلیط قطار می کنیم، ساعت ها وقت می گذرد، هزینه رفت و آمد، ترافیک، آلودگی هوا، خستگی، اتلاف زمان و ... فقط به خاطر تهیه یک بلیط برای سفر!

از طرف دیگر، حداقل چند روز زمان می گذاریم تا یک چک لیست برای سفر تهیه کنیم و لوازم ضروری، پوشاک، مدارک، داروها و... را جا نگذاریم یا انجام کاری پیش از سفر را فراموش نکنیم.

خوشبختانه امروزه استفاده از اینترنت و خدمات اینترنتی آنچنان فراگیر شده است که هر کسی در کوتاه ترین زمان ممکن حتی با استفاده از گوشی موبایل می تواند خدمات اینترنتی دریافت کند، هزینه آن را هم اینترنتی پرداخت کند و درنهایت نه زمانی هدر داده باشد نه انرژی نه هزینه اضافی.

بنابراین برای سفر کردن هم می توان از خدمات اینترنتی استفاده کرد، هزینه ها را آنلاین پرداخت کرد و ...حتی برای داشتن یک چک لیست سفر مناسب هم می توان از اینترنت استفاده کرد، اگر شرایط یا خدای نکرده بیماری خاصی داشته باشیم هم می توانیم با یک جستجوی ساده در اینترنت جواب پرسش های خودمان را پیدا کنیم.

خلاصه که الان آماده شدن برای رفتن به یک سفر بسیار راحت تر از پیش شده است. می توان مسیرها را بررسی کرد، برنامه های موبایلی زیادی وجود دارد که حتی زمان مسیر را بررسی و محاسبه  می کنند و استفاده از آن ها رایگان هم هست.

اکثر ما ایرانی ها شیفته سفرهای تابستانی هستیم، آنقدر که در تابستان سعی می کنیم حداقل یک سفر دو سه روزه به شمال کشور، کیش، حتی دور و اطراف شهر و استان خودمان داشته باشیم.

الان هم در آخرین ماه تابستان قرار داریم و از چند روز دیگر هم آب و هوا تغییر می کند و هم خانواده های دارای فرزند نمی توانند به مسافرت بروند.

پس چه بهتر که این چند روز باقی مانده از تابستان را برای سفر دریابیم، به ویژه که در دو هفته پایانی شهریور دو عید مبارک و خجسته هم داریم، عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم.

تا ماه های بعد مطمئنا دیگر فرصت این چنینی برای مسافرت نخواهیم داشت. اما علاوه بر این که نباید از این فرصت گذشت، 

 همانطور که در بالا اشاره شد نباید برای برنامه ریزی سفر خودمان را خسته کنیم، از اینترنت استفاده کنیم، به سرعت برنامه ریزی کنیم، مقصد سفرمان را مشخص کنیم، بلیط رزرو کنیم و بخریم، چک لیست سفر تهیه کنیم، چمدان ها را ببندیم و به یک سفر تابستانی خاطره انگیز، بدون خستگی پیش از آن برویم.

 برای مشاهده خدمات پرواز و قطار فلایتیو کلیک کنید.