کد خبر: ۱۳۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۹

دستگیری سارق پرستارنما

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از شناسایی و دستگیری سارقی که در قالب مراقبت و نگهداری از سالمند، از خانم مسنی 100 میلیون ریال سرقت کرده بود، در این شهرستان خبر داد.
به گزارش تیک به نقل از ایسنا، «هرمز عشقی»، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری پرستار قلابی خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت زن مسنی مبنی بر این‌که مبلغ 100میلیون وجه نقد وی سرقت شده است، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان این‌که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سارق وجه نقد پرستار این خانم مسن بوده است، افزود: زن 35 ساله ای که وظیفه مراقبت و نگهداری از پیرزن را برعهده داشته با خوراندن داروی خواب‌آور به وی، 100 میلیون ریال از داخل کمد سرقت و متواری شده بود.

این مقام انتظامی با اشاره به این‌که مأموران پلیس آگاهی محل اختفاء متهم را در استان تهران شناسایی کردند، گفت: متهم با ترفندی پلیسی به شهرستان بندرانزلی احضار شده و دستگیر شد.

عشقی افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده و معرفی به قوه قضائیه با قرار وثیقه 400 میلیون ریالی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست، از نگهداری پول و اشیاء گران‌قیمت در منزل خودداری کرده و در صورتی که حضور فردی به‌عنوان پرستار جهت نگهداری سالمند یا کودک در منزل لازم است، حتماً به مراکز معتبر و دارای پروانه کسب که اقدام به ارائه چنین خدماتی می کنند، مراجعه کنند.
برچسب ها: سارق ، پرستارنما