کد خبر: ۱۳۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۲۶

واژگونی مینی‌بوس، ۱۰ نفر را راهی بیمارستان کرد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی خبر داد: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ و مینی بوس، یک کشته و ۱۲ مصدوم برجای گذاشت.
به گزارش تیک، حبیب حسینقلی زاده گفت: با گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ در کمربندی اهر- مشکین شهر، پایگاههای اورژانس ۱۱۵ زنجیربلاق و شماره ۱ و ۲ اهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی تکنسین های اورژانس مرگ جوان ۲۰ ساله را در محل تائید و دو مصدوم حادثه را که دچار صدمات شدید شده بودند پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان اهر انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده تبریز - آذرشهر، حوالی ایلخچی به اپراتوری فوریت‌های پزشکی اسکو ادامه داد: پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی خسروشهر، اسکو و ایلخچی به محل اعزام شدند.

وی گفت: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی, ۱۰ مصدوم را به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال دادند.

وی هم‌چنین از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و تراکتور در جاده عجبشیر راه روستائی شیراز خبر داد و گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ عجبشیر به راه روستائی شیراز اعزام شد و مرگ راکب ۳۷ ساله موتورسوار را تائید کردند. 

رئیس پلیس راه استان نیز در خصوص علت وقوع این سوانح رانندگی گفت: بی‌توجهی راننده ال ۹۰ به جلو در مسیر اهر مشکین شهر و تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده مینی بوس، در جاده تبریز-آذرشهر علت دو مورد واژگونی تشخیص داده شده است. 

سرهنگ جواد ناموران در خصوص علت برخورد موتورسیکلت با تراکتور در محور عجبشیر نیز گفت: بی‌توجهی راکب موتور به جلو و نقص فنی سیستم روشنایی تراکتور بصورت مشترک در وقوع این سانحه رانندگی نقش داشته است. 

منبع: ایسنا
برچسب ها: اتوبوس