کد خبر: ۱۳۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۱۵
پانزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران آغاز شد

حضور مانی‌ماس درنمایشگاه شیرینی و شکلات

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان-مانی ماس تولید کننده انواع پودرهای شیر خشک، در پانزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران از 23 تا 26شهریور در غرفه 32 -سالن 40 آماده پذیرایی از متقاضیان است .

به گزارش روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه ارمغان -مانی ماس، این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده انواع پودرهای شیر خشک در کشور، در پانزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران از 23 الی 26 شهریور در غرفه 32 - سالن 40 آماده پذیرایی از متقاضیان محصولات خود است.

گفتنی است شرکت شیر پاستوریزه ارمغان - مانی ماس در حال حاضر انواع پودر شیر خشک ، پودر پنیر ، پودر آب پنیر ، پودر پرمیت و MPC را با درجه کیفی A تولید می‌کند.

شرکت شیر پاستوریزه ارمغان با برند مانی ماس از سال 1366 با همت برادران راهنما در زمینی به مساحت 150000 متر در شهرستان فسا فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان قدیمی ترین تولید کننده بخش خصوصی لبنیات در جنوب کشور مطرح است.

در حال حاضر بالغ بر 450 نفر با بیمه تامین اجتماعی مشغول فعالیت در این شرکت هستند، ضمن این که هزاران نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این چرخه فعالیت دارند.

این کارخانه هم اکنون به دلیل شرایط رکود حاکم بر بازار با یک سوم ظرفیت روزانه 150 تن شیر را جذب و به 85 نوع محصول لبنی تبدیل نماید.

شرکت فرآورده های لبنی مانی ماس در حال حاضر انواع محصولات لبنی و پودری از قبیل انواع ماست ، شیر بطری ، کشک ، دوغ ، ماست موسیر ، پنیر خامه ای ، پنیر پروسس ، پنیر سفید ، پنیر پیتزا ، کره و انواع پودرها را تولید می‌کند .