کد خبر: ۱۳۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۹

ثمره هاشمی: احمدی نژاد نه سر دارد و نه ته!

درحالی که اخبار منتشر ته حکایت از آن دارد که احمدی نژاد به احتمال قوی انصراف خود از رقابت های انتخاباتی سال ۹۶ را اعلام خواهد کرد، اصولگرایان نیز هیچ اصراری به ماندن احمدی نژاد در انتخابات ندارند.
به گزارش تیک، درحالی که اخبار منتشر ته حکایت از آن دارد که احمدی نژاد به احتمال قوی انصراف خود از رقابت های انتخاباتی سال ۹۶ را اعلام خواهد کرد، اصولگرایان نیز هیچ اصراری به ماندن احمدی نژاد در انتخابات ندارند.

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا  با منتفی ندانستن حمایت اصولگرایان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری می گوید: گزینه احمدی نژاد قطعاْ برای اصولگرایان منتفی است چه برسد به حمایت از ایشان.
وی تاکید کرد : مجموعه اصولگرایان تمایلی به بازگشت رییس جمهوری نهم و دهم ندارد.

ایمانی درباره ائتلاف بین جبهه اصولگرایان گفت: تمایل بر این است که ائتلاف صورت بگیرد ولی هرچیزی ممکن است اتفاق بیفتد و شاهدی نیز نداریم که به ما بگوید اصولگرایان سر موضوع خاصی اختلافی دارد.

وی البته اختلاف در جریان اصولگرا و جامعه روحانیت را رد و تصریح کرد: اختلاف نظر از قدیم در جامعه روحانیت مبارز بود و تازگی ندارد، حتی از زمانی که آقایان ناطق نوری، هاشمی و روحانی که درجامعه حضور داشتند نیز اختلافات به شکل های مختلفی برقرار بود.

احمدی نژاد نه سر دارد و نه ته!
در همین حال سید مجبتی هاشمی ثمره ای مشاور عالی احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری، تفسیری جدید از شخصیت احمدی نژاد ارائه داد!

او در پاسخ به این پرسش که دلیل پیغام هایی که احمدی نژاد به اصولگرایان می دهد چیست گفت: آقای احمدی نژاد، نه سر دارد نه ته !

وی ادامه داد: من دلیل اصلی این کار (پیغام احمدی نژاد) را نمی دانم

منبع: انتخاب